ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۵
427 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

طراحی اپلیکیشن مرکز خرید را از کجا شروع کنیم؟

بر اساس پژوهش های انجام شده، ۴۶ درصد از کاربرانی که با گوشی موبایل از اینترنت استفاده می کنند، تمایلی به بازگشت دوباره به وب سایتی که دارای مشکل است، ندارند. در حقیقت اگر آنها در اولین برخورد با وب سایت ارتباط برقرار نکنند، دیگر به آن وب سایت باز نخواهند گشت. همچنین ۳۴ درصد از آنها برای دفعه بعدی، به وب سایت رقبا مراجعه می کنند.

ما با مشتریان در حال تعامل هستیم و می خواهیم به اهداف مشترکی دست یابیم. ما باید یک استراتژی موبایلی مشترک شروع کنیم. بودجه، زمان و یک پارچگی این استراتژی با برنامه ی بازاریابی، نکته ی کلیدی برای افزایش بهره وری و نرخ بازگشت سرمایه است.

فرصت اصلی برای مراکز خرید زمانی خلق می شود که استراتژی موبایلی و برنامه ی بازاریابی یکپارچگی کاملی داشته باشند. بسیاری از مراکز خرید تلاش کردند تا بازاریابی دیجیتال مبتنی بر موبایل انجام دهند که موفق نبودند.

دلیل این اتفاق، اجرای این استراتژی ها در محیطی بسته و مجزا بود. یعنی استراتژی های دیجیتال با دیگر استراتژی ها و برنامه های مرکز خرید هیچ ارتباط و هماهنگی نداشتند. آینده ی مشتریان در گوشی های موبایل است و باید تلاش کنید که از طریق گوشی موبایل، آنها را برای حضور در مال ترغیب کنید.

پلتفرم موبایل دارای ابزاراهای دیجیتال گوناگونی است. این ابزارها شامل پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها، خدمات مبتنی بر مکان، کیف پول موبایلی، کدهای کیو آر و غیره می باشد. در بین آنها، انواع اپلیکیشن ها استراتژیک ترین ابزار هستند. اما اپلیکیشن چیست؟

به طور کلی دو نوع اپلیکیشن وجود دارد: اپلیکیشن بومی و اپلیکیشن وب سایتی موبایل.

اپلیکیشن های بومی

اپلیکیشن های اختصاصی یا بومی (Native Application)، اپلیکیشن هایی هستند که روی سیستم عامل های مختلف آی او اس، اندروید و ویندوز، تولید می شوند. این اپلیکیشن ها روی هر سیستم عامل به صورت اختصاصی نوشته می شود.

یعنی حتی اگر برنامه نویس بخواهید اپلیکیشن خود را روی همه ی سیستم عامل ها در دسترس قرار دهد، باید در هر سیستم عامل به صورت جداگانه و با استفاده از کدهای اختصاص آن سیستم عامل، اپلیکیشن را تولید کند. اپلیکیشن یک بار تولید می شود و با فروش آن، می توانید هزینه ها را جبران کنید.

نکته ی مهم این است که قابلیت ها و کارکردهای همه ی این اپلیکیشن ها باید مشابه یکدیگر بوده و ظاهری تقریبا یکسان به مصرف کنندگان ارائه دهند. می توانید اپلیکیشن مرکز خرید خود را روی یک پلتفرم بنویسید و سپس در پلتفرم های دیگر توسعه دهید.

مزایای اپلیکیشن بومی:

  • این اپلیکیشن ها حتی زمانی که در حال صحبت با تلفن هستید، قابل استفاده می باشد.
  • این اپلیکیشن ها می تواند توسط بازارهای اختصاصی اپلیکیشن مانند اپ استور، به فروش برسد و درآمد زایی کند.
  • اپلیکیشن های بومی سرعت بسیار بالایی دارند و خیلی کم به مشکل می خورند. سرعت آنها از اپلیکیشن های دیگر و صفحه های وب سایت بسیار بالاتر است.
  • تکنولوژی استفاده شده در آنها به گونه ای است که برای مصرف کننده جذاب بوده و او را کاملا درگیر می کند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *