ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
503 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اپلیکیشن های وب سایتی موبایل

اپلیکیشن های غیر بومی به طور کل به اپلیکیشن هایی گفته می شود که روی اینترنت قرار دارند و موبایل را به وب سایت ها متصل می کنند. به همین دلیل اپلیکیشن های وب سایت موبایل (Mobile Web Application) نامیده می شوند.

این اپلیکیشن ها کاربران را مستقیم به مرورگر متصل می کنند و به کاربر امکان می دهند که به صفحه ی مورد نظر بروند. این اپلیکیشن ها حتما باید به اینترنت متصل باشند و در حالت آفلاین، فعال نمی شوند.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این اپلیکیشن ها، پاسخگویی آن روی سیستم عامل های مختلف می باشد. بر خلاف اپلیکیشن های بومی، با طراحی یک اپلیکیشن، روی همه ی سیستم ها امکان پاسخگویی وجود دارد. این نوع اپلیکیشن ها مناسب سازمان هایی است که نمی خواهند هزینه ی زیادی در طراحی اپلیکیشن انجام دهند و به دنبال اپلیکیشن های چند کارکردی هستند.

با این اپلیکیشن ها، محتواهای اجتماعی و تعاملی مرکز خرید، به صورت یکپارچه و متمرکز مدیریت می شود. مزایای اپلیکیشن های وب سایتی موبایل:

  • این اپلیکیشن روی سیستم های عامل مختلف اجرا می شود.
  • به دلیل اینکه این اپلیکیشن ها در فروشگاه های اپلیکیشن (مانند اپ استور) نیستند، به راحتی و با سرعت بالا می توان در آنها تغییر ایجاد کرد.
  • کاربران می توانند به راحتی با این اپلیکیشن تعامل برقرار کنند.
  • این اپلیکیشن، یک مرکز برای مدیریت همه ی محتواها در همه ی کانال های دیجیتال فراهم می کند که منجر به یکپارچگی بیشتر استراتژی بازاریابی می گردد.
  • ابزارهای دیجیتال مربوط به وب سایت ها به سرعت در حال رشد و بهبود هستند و ارتباط مستقیم این اپلیکیشن ها با وب سایت ها، درصد افزایش بهره وری و کارایی را برای آنها فراهم می کند.
شروع کنید!

طراحی اپلیکیشن برای مرکز خرید را باید در اولویت فعالیت های خود قرار دهید.

  • سعی کنید وب سایت منعطف و پاسخگویی (Responsive) داشته باشید. آن را روی دستگاه های مختلف (لپ تاپ، گوشی و تبلت) بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.
  • از ابزارهای تحلیلی دیجیتال مانند گوگل آنالایتیکز (Google Analytics) استفاده کنید. این ابزارها روند استقبال از وب سایت شما را نشان می دهد و اطلاعات کاربردی مفیدی برای تصمیم گیری های بعدی در اختیار شما قرار می دهد. اپلیکیشن را با وب سایت بطور یکپارچه کنید و تاثیرات آن را اندازه گیری کنید.
  • اهداف سازمان خود را در استراتژی های موبایلی تعیین کنید. مسیر مشخصی برای حرکت سازمان در بازاریابی دیجیتال تعیین کنید تا به حرکت در آن مسیر، به اهداف از پیش تعیین شده برسید.
  • خریداران قبل از هر اقدام و تصمیمی، به گوشی هوشمند موبایل خود مراجعه می کنند. ابزارهای در دسترس خریداران بسیار زیاد و متنوع می باشد. تعیین بهترین رویکرد درباره ی مرکز خرید، بستگی به عوامل مختلفی دارد. با در نظر گرفتن عواملی همچون اهداف کلان سازمان، منابع سازمان، بازارهای هدف، وضعیت رقبا، وضعیت مشتریان، دسترسی تکنولوژی در منطقه و شناخت بازار، استراتژی های مرکز خرید را تدوین کنید. تدوین یک استراتژی مبتنی بر موبایل بسیار ضروری است و عدم وجود آن، باعث از دست رفتن بخش عظیمی از مشتریان می گردد.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *