افزایش ترافیک وب سایت و طرفداران شبکه های اجتماعی
تنها با ساخت وب سایت یا صفحات شبکه های اجتماعی، نمی توانید مخاطب جذب کنید. باید فعالیت های مربوط به بازاریابی دیجیتال داشته باشید چون در غیر اینصورت، کسی مطالب شما را نمی خواند.
مرکز خرید فیلادلفیا که در فرودگاه بین المللی فیلادلفیا قرار گرفته است، از مشوق های (Incentives) مختلفی برای افزایش نرخ کلیک وب سایت و تعداد کاربران شبکه های اجتماعی خود، استفاده کرد. آنها برنامه ای مدون برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی داشتند.
همزمان با رونمایی از وب سایت این مرکز خرید، تعدادی از مسافران و کارکنان فرودگاه فیلادلفیا از آن بازدید کرده و در آن عضو شدند. کسانی که در بازه ی زمانی مشخص در ابتدای تاسیس این وب سایت وارد آن می شدند، می توانستند کارت هدیه ی ۵۰۰ دلاری دریافت کنند. این کارت هدیه در فروشگاه ها و رستوران های مرکز خرید قابل خرج بود.
مرکز خرید فیلادلفیا در ادامه برای جذب بازدید کننده از وب سایت خود، از برنامه های دیگر هم استفاده کرد. آنها محتوایی در وب سایت خود ارائه می دادند که برای مسافران جذاب باشند. هر اطلاعاتی که درباره ی فیلادلفیا لازم بود، در وب سایت آنها ارائه می شد.
مسافران و گردشگرانی که می خواستند از فیلدلفیا بازدید کنند، وارد این وب سایت شده و از اطلاعات آن استفاده می کردند. همچنین قسمت ویژه ای در وب سایت برای ارئه ی اطلاعات مربوط به خرید و رستوران ها قرار گرفت. در کنار این اطلاعات، بخش هایی از سایت هم درباره ی شرایط اجاره ی مغازه در این مرکز خرید و مدل های مختلف کسب و کار بود.
کسانی که صفحه های فیسبوک و توئیتر این مرکز خرید را دنبال کرده باشند، می توانند کارت هدیه ی ۱۰۰ دلاری دریافت کنند. همچنین هر هفته مسابقه ای به صورت اینترنتی برگزار می شود که برندگان آن، می توانند از امکانات سرگرمی موجود در مرکز خرید استفاده کنند.
برخی افراد نیز از طریق اپلیکیشن ها از برنامه های تخفیفی مختلف استفاده می کردند. در کل این مرکز خرید توانست با استفاده از مشوق ها، مشتریان زیادی را جذب کند و همچنین باعث افزایش ترافیک وب سایت، تعداد طرفدان در شبکه های اجتماعی و تعداد نصب اپلیکیشن شود.
(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)
ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…
دیدگاهتان را بنویسید