ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
619 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها، شاپتوپیا

شبکه ی گسترده ی شاپتوپیا (Shoptopia)، شامل بیش از ۱۰۰ مرکز خرید و مال می شد. این شبکه توانست بزرگ ترین ارتباط رسانه ای بین مال ها را در ایالات متحده ی آمریکا ایجاد کند. در این شبکه، مال های مختلف با یکدیگر در ارتباط بودند.

شبکه ی شاپتوپیا بیش از ۲۵ مال بزرگ داشت، از جمله فورست سیتی و مدیسون مارکوت. شاپتوپیا در بیش از ۲۵ بازار فعال بود و در نتیجه بیش از ۳ میلیون نفر را درگیر کرده بود. این افراد شامل فروشندگان و خریداران می شدند که هر ماه از طریق موبایل خود وارد شبکه شده و تجربه های خرید خود را اشتراک گذاری می کردند. هدف این شبکه، رساندن تعداد مال ها به تعداد ۲۰۰ و درگیر کردن بیش از ۶ میلیون نفر بود.

آنها توانستند با ایجاد یک پلتفرم اختصاصی، اپلیکیشن های جذاب، صفحه های شبکه های اجتماعی و وب سایت پویا، افراد را تشویق به تعامل کنند تا تجربیات قبل، حین و پس از خرید خود را اشتراک گذاری کنند.

این شبکه خطر از دست دادن مشتریان را کاهش می داد. پیام های مرکز خرید در بهترین زمان می توانست به مشتریان برسد. در حقیقت نرخ بازگشت سرمایه در این شبکه بسیار مناسب بود. این مرکز خرید برای توسعه ی هر چه بیشتر شبکه ی خود، روی شبکه های اجتماعی نیز تمرکز کرد.

برای این کار، علاوه بر ساخت صفحات اختصاصی در فیسبوک و توئیتر، کانال رسمی مرکز خرید در یوتیوب هم راه اندازی کرد که محتوای این صفحات با دیگر کانال های ارتباطی این مرکز خرید مانند وب سایت، یکپارچه بود.

در شبکه ی ارتباطی شاپتوپیا، نویسندگان حرفه ای جهت سناریو نویسی و تهیه ی محتوای متنی، استخدام شدند. همچنین از هنرمندان، طراحان و گرافیست های متخصص برای تهیه ی محتوای تصویری، شامل عکس، انیمیشن و فیلم استفاده کردند. این محتوا دائما بروز می شد.

این تیم تامین محتوا، دارای سیاست و استراتژی های مشخصی هستند. آنها باید با توجه به فضای فرهنگی و زمینه ی محیطی مال، محتوا تولید کنند. این محتواها باید مورد قبول مصرف کنندگان قرار گیرد، بنابراین کیفیت و جهت گیری آنها بسیار مهم است. بعد از شکل گیری تیم تامین محتوا، میزان ترافیک وب سایت ۴۶ درصد افزایش یافت. همچنین بیش از ۲۰ درصد بر طرفداران شبکه های اجتماعی صفحات مرکز خرید، افزوده شد.

تیم تولید محتوا، بازدیدهای میدانی متعدد و مستمری از مرکز خرید دارند. آنها با خرده فروش ها در ارتباط هستند و از آخرین محصولات و خدمات آنها باخبر می شوند. مثلا ممکن است مقاله یا مطلبی درباره ی آخرین محصولات خوراکی بسته بندی شده در فروشگاه مسیز (Macy’s) تولید شود که این فوق العاده ارزشمند است.

یک مرکز خرید وظیفه دارد تا به موفقیت خرده فروش ها کمک کند زیرا موفقیت خرده فروش ها باعث موفقیت مرکز خرید می شود.

در اینجا از نقش گوشی های هوشمند موبایل نمی توان غافل شد. بیش از ۴۵ درصد از بازدید کنندگان وب سایت از طریق گوشی های هوشمند وارد شده بودند. به همین دلیل محتواهای تولید شده برای وب سایت به گونه ای بود که در صفحه ی موبایل نمایش خوبی داشته باشد. این برنامه واقعا یک موفقیت عظیم برای شاپتوپیا بود.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *