IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
افزایش ترافیک وب سایت و طرفداران شبکه های اجتماعی

افزایش ترافیک وب سایت و طرفداران شبکه های اجتماعی

افزایش ترافیک وب سایت و طرفداران شبکه های اجتماعی

تنها با ساخت وب سایت یا صفحات شبکه های اجتماعی، نمی توانید مخاطب جذب کنید. باید فعالیت های مربوط به بازاریابی دیجیتال داشته باشید چون در غیر اینصورت، کسی مطالب شما را نمی خواند.

مرکز خرید فیلادلفیا که در فرودگاه بین المللی فیلادلفیا قرار گرفته است، از مشوق های (Incentives) مختلفی برای افزایش نرخ کلیک وب سایت و تعداد کاربران شبکه های اجتماعی خود، استفاده کرد. آنها برنامه ای مدون برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی داشتند.

همزمان با رونمایی از وب سایت این مرکز خرید، تعدادی از مسافران و کارکنان فرودگاه فیلادلفیا از آن بازدید کرده و در آن عضو شدند. کسانی که در بازه ی زمانی مشخص در ابتدای تاسیس این وب سایت وارد آن می شدند، می توانستند کارت هدیه ی ۵۰۰ دلاری دریافت کنند. این کارت هدیه در فروشگاه ها و رستوران های مرکز خرید قابل خرج بود.

مرکز خرید فیلادلفیا در ادامه برای جذب بازدید کننده از وب سایت خود، از برنامه های دیگر هم استفاده کرد. آنها محتوایی در وب سایت خود ارائه می دادند که برای مسافران جذاب باشند. هر اطلاعاتی که درباره ی فیلادلفیا لازم بود، در وب سایت آنها ارائه می شد.

مسافران و گردشگرانی که می خواستند از فیلدلفیا بازدید کنند، وارد این وب سایت شده و از اطلاعات آن استفاده می کردند. همچنین قسمت ویژه ای در وب سایت برای ارئه ی اطلاعات مربوط به خرید و رستوران ها قرار گرفت. در کنار این اطلاعات، بخش هایی از سایت هم درباره ی شرایط اجاره ی مغازه در این مرکز خرید و مدل های مختلف کسب و کار بود.

کسانی که صفحه های فیسبوک و توئیتر این مرکز خرید را دنبال کرده باشند، می توانند کارت هدیه ی ۱۰۰ دلاری دریافت کنند. همچنین هر هفته مسابقه ای به صورت اینترنتی برگزار می شود که برندگان آن، می توانند از امکانات سرگرمی موجود در مرکز خرید استفاده کنند.

برخی افراد نیز از طریق اپلیکیشن ها از برنامه های تخفیفی مختلف استفاده می کردند. در کل این مرکز خرید توانست با استفاده از مشوق ها، مشتریان زیادی را جذب کند و همچنین باعث افزایش ترافیک وب سایت، تعداد طرفدان در شبکه های اجتماعی و تعداد نصب اپلیکیشن شود.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar