ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
569 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش علاقه بازدیدکنندگان در مرکز خرید هاوایی

مرکز خرید کالو(Ko’olau) در شهر کانوهه در هاوایی آمریکا، یک مرکز خرید محلی است که دارای جاذبه های همچون مجموعه سینمایی و هایپر مارکت می باشد. همچنین فروشگاه هایی با محصولات متنوع و خدمات گوناگون از جمله ویژگی های این مرکز خرید است. این مرکز خرید مثال خوبی است که نشان می دهد حتی مجموعه های کوچک هم می توانند به خوبی از شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

مرکز خرید کالو، برای روز ولنتاین، رویداد ترفیعی در جهت افزایش پاخور مجموعه برپا ساخت و در آن از دو جمله ی “قرعه کشی عشق” و “من مرکز خرید کالو را دوست دارم، زیرا…” استفاده کرد.

برنامه ی قرعه کشی بر اساس بلیط های قرعه کشی ایی بود که مغازه ها بین مشتریان خود توزیع کرده بودند. مشتریان وارد صفحه ی فیسبوک این مال شده و شماره ی اختصاصی خود را وارد می کردند. صفحه ی فیسبوک در همان لحظه به آنها می گفت که آیا برنده شده اند یا خیر.

به طور متوسط، روزانه ۲۰ نفر به صفحه ی فیسبوک این مرکز خرید ملحق می شدند تا شماره های اختصاصی خود را برای شرکت در قرعه کشی وارد کنند.

برنامه ی “من مرکز خرید کالو را دوست دارم، زیرا…” نیز از طریق فیسبوک عملیاتی شد. این جمله به صورت یک پُست در صفحه ی فیسبوک ارسال شد. طرفداران مرکز خرید می توانستند در ادامه این جمله، نظر خود را در قسمت نظرات(Comment) این پست بنویسند. از طرفی از طرفداران خواسته شده بود تا بهترین متن ها را لایک کنند. در نهایت متنی که بیشترین لایک را دریافت می کرد، جایزه کارت هدیه ی ۵۰ دلاری می برد.

کسانی که نظرات خود را می نوشتند از دوستان و آشنایاین خود می خواستند تا نظرات آنها را “لایک” کنن تا شانس پیروزی بیشتری داشته باشند. در نتیجه تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه و بالفعل، از صفحه ی فیسبوک آنها بازدید می کردند و تعدادی از آنها، به این صفحه می پیوستند.

از طرفی این طرفداران می توانستند بهترین خاطرات و تجارب خود را درباره ی مرکز خرید در صفحات خود منتشر کرده و لینک صفحه ی کالو را در زیر پست خود قرار دهند و مزایایی دریافت کنند.

تمام این برنامه ها باعث می شد تا بطور میانگین روزانه ۶۰ نفر به طرفداران صفحه ی فیسبوک این مرکز خرید اضافه شوند. شبکه های اجتماعی باعث شدند تا مشتریان، مغازه داران و مدیران مرکز خرید به صورت یک انجمن واحد درآیند. این انجمن واحد باعث شد تا اثرگذاری رویدادهای برگزار شده در مرکز خرید افزایش چشمگیری پیدا کند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *