ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۱۷
517 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه می توانید دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید؟

مدیران بسیاری از مراکز خرید و مال ها همیشه به دنبال افزایش تعداد دنبال کنندگان و طرفداران خود در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام هستند. مهم ترین نکته در این راستا، تمرکز دقیق و کافی روی محتوای تولید شده است. برای کمک به این موضوع، آنها می توانند از اصل ایبل(ABLE) استفاده کنند:

  • همیشه در دسترس بودن (Always be available)
  • ثابت قدم بودن (Be consistent)
  • گوش دادن و یادگیری (Listen and learn)
  • درگیری (Engage)

همیشه در دسترس بودن: هیچ چیز مانند در دسترس بودن در شبکه های اجتماعی مهم نیست. مردم انتظار دارند تا نسبت به سوالات، نگرانی ها، دغدغه ها و نظرات خود، پاسخ و واکنش های سریع سازمان ها را ببینند. باید به سرعت به نظرات آنها واکنش نشان دهید، این یعنی زمانی کمتر از پانزده دقیقه.

مارک تورو، مدیر ارتباطات شرکت نورث امریکن پراپرتیز، می گوید: مدیر بازاریابی در شبکه های اجتماعی ما باید ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آنلاین باشد! او باید به اتفاقات آنلاین در زمان درست واکنش نشان دهد. آتلانتیک استیشن بطور میانگین ۵۰ تا ۶۰ پست روزانه در توئیتر ارسال می کند که معادل ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ پست ماهانه می شود.

این حجم از فعالیت فقط برای شبکه های اجتماعی توئیتر می باشد و این مرکز در شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعالیت دارد. آنها از شبکه های اجتماعی نتایج مطلوبی بدست آورده اند و به فعالیت های خود در این حوزه به طور جدی ادامه می دهند.

ثابت قدم بودن: شاید این جمله ی قدیمی را در دنیای بازاریابی شنیده باشید: “شما محصولی را بسازید، مشتریان خودشان می آیند.” این دیدگاه در شبکه های اجتماعی نتیجه ای ندارد. سازمان های زیادی مشاهده شده اند که در توئیتر، فیسبوک یا شبکه های دیگر یک صفحه باز کرده و آن را به حال خود رها کردند.

این دقیقا مثل این است که به شما میکروفونی داده شده که با آن می توانید به همه ی مشتریان بالقوه و بالفعل خود دسترسی پیدا کنید، اما شما هیچ چیز نمی گویید. طبیعتا مشتریان شما دلسرد و خسته می شوند و آن جا را ترک می کنند.

با به روز نگه داشتن صفحه های اجتماعی، نشان می دهید که سازمانی پویا و پر محتوا هستید.

گوش دادن و یادگیری: با شبکه های اجتماعی، شما بستری بی پایان از نظرات مشتریان خود دارید. مرکز خرید شما به طور پیوسته باید به دنبال درک خواسته های مشتریان، افکار آنها و موضوعات مورد اهمیت آنها باشد. برخی از سازمان ها از این می ترسند که برخی مشتریان نظرات منفی خود را در شبکه های اجتماعی آنها منتشر کنند.

اما نکته ی مهم این است که در صورت نبودن بستری مانند شبکه های اجتماعی، آن مشتریان باز هم نظرات خود را منتشر می کنند، اما در فضاهایی که شما به آنها دسترسی نخواهید داشت. در حالیکه در شبکه های اجتماعی این فرصت را دارید تا به نظرات منفی یا انتقادات مشتریان پاسخ داده و آنها را حل و فصل کنید. با این کار می توانید روی آنها تاثیر گذار باشید.

مثلا هول فودز (Whole Foods) توانسته به شناخت خوبی از دنبال کنندگان خود برسد و به راحتی با آنها تعامل کند. مثلا در توئیتر از آنها می خواهد تا پیشنهادات خود را درباره ی خوراکی های جذاب و غذاهای ترکیبی بگویند. سپس تلاش می کند تا محتواهایی مرتبط با آنها منتشر کند. برای این کار از هشتگ های مناسب هم استفاده می کند. این کار باعث می شود این شرکت حتی در زندگی روزمره ی مشتریان وفادار خود هم نفوذ کند.

درگیری: تعریف درگیری این است: “مشغولیت و جلب توجه فرد یا افراد مختلف”. دقیقا به همین راحتی! شما باید توجه دنبال کنندگان خود را جلب کنید.

ویدئو و عکس با کیفیت از ابزارهای اصلی در تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی هستند. محتواهای تصویری، نرخ درگیری بالاتری نسبت به محتواهای متنی دارند.

یکی از نمونه های موفق، فروشگاه های زنجیره ای برند جهانی لوازم آرایش و زیبایی سفورا (Sephora) می باشد. این خرده فروش، به طور پیوسته در حال انتشار عکس، ویدئو، متن و لینک های جذاب در توئیتر و اینستاگرام است. مدیر بازاریابی دیجیتال سفورا می گوید: از نظر ما دنیای دیجیتال فضایی برای خرید و فروش آسان تر مشتریان نیست، بلکه فضایی برای تعامل با مشترین است تا به آنها چگونگی استفاده از محصولات و آرایش صحیح را آموزش دهیم و بازخورد محصولات و خدمات خود را از آنها دریافت کنیم.

نکته ی مهم و طلایی این است: “مهم نیست چه تعداد طرفدار و دنبال کننده دارید، مهم این است که چقدر توانسته اید آنها را درگیر کنید”. به صورت روزانه مطالبی را که می دانید برای مخاطبان ارزشمند است را، پست کنید. خود را برای دریافت بازخوردهای مخاطبان و شنیدن صدای آنها آماده سازید. سپس نتیجه دریافت بازخورد آنها را نشان دهید.

روی اصل بیل تمرکز داشته باشید. همیشه یادتان باشد، این مربوط به شما نیست، مربوط به مخاطبان شماست.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *