وقتی که در مدیریت پروژه شکست میخوریم، احتمالاً به زمین و زمان گیر میدهیم، اما هیچ وقت به دنبال پیدا کردن عوامل شکست در مدیریت نمیگردیم. معمولاً بیشتر مدیران و افراد فعال در حوزه کسب و کار، به جای پیدا کردن ریشه مشکل، به دنبال یک مقصر و محکوم کردن او هستند. این در حالی است که حل مشکل ریشه مشخصی دارد و با شناسایی این ریشه میتوان به طور کلی این دست مشکلات را مدیریت کرد. در این مطلب...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.با اجتناب از این اشتباهات، اعتماد مشتری را بسازید
موفقیت کسبوکار، مبتنی بر اعتماد مشتری است. وقتی از شما پرسیده میشود «به چه برندی وفادار هستید؟»، در واقع در حال پاسخ دادن به این سوال هستید که «کدام برند اعتماد شما را جلب کرده است؟». چه برندهایی، بارها و...
اصول مذاکره بین الملل – ۶ اصل مذاکره که همه باید بدانند
آشنایی با اصول مذاکره بین الملل چیزی فراتر از بستن یک قرارداد با یک شرکت خاص است و میتواند نتیجهای متفاوت در سطح بین الملل برای یک شرکت داشته باشد. شما وقتی که به دنبال بستن قرارداد داخلی هستید، با...
برند سازی دیجیتال
توسعهی برند سازی دیجیتال، یکی از مهمترین قسمتهای برند سازی در سال 2019 است. این فرایندِ چالشبرانگیز اما پر فایده، سود بلندمدتی را برای برند تجاری یا شخصی شما تضمین میکند. این موضوع تنها به نرخ بازگشت سرمایه (ROI) مربوط...
دلایل شکست در راه اندازی استارت آپ
کارآفرینان برای راه اندازی استارت آپ خود، علاوه بر تحلیل علل موفقیت شرکتهای نوپای مشابه، باید دلایلی که منجر به شکست بعضی از این کسبوکارها شده است را هم بررسی کنند. کارآفرینان حرفهای میدانند که اگر فعالیتهای مربوط به راه...
مدیران بداخلاق – چگونه با یک مدیر اخمو سر کنیم!
همیشه از مدیران بداخلاق میترسیدم و در حقیقت این مشکل برای من وجود داشت که هیچ گونه سازگاری با یک مدیر اخمو نداشتم. با وجود اینکه اخمو بودن مدیر و اخلاق تند آنها ممکن است یک استراتژی در مدیریت کسب...
افزایش بازدهی کسب و کار – این ۱۱ مورد را فراموش نکنید
شاید پیش آمده باشد که برای یک افزایش بازدهی کسب و کار کوتاهمدت، مانند موفقیت در کنکور، صرفا بر روی تلاش بیش از حد متمرکز شوید. اما آیا این سبک در مورد همه زمینه هایی که شما کار میکنید قابل...