اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (2) دومین راز بازاریابی چریکی آنچه که حقیقت بازاریابی است را به شما یادآوری می کند و آن سرمایه گذاری است. بازاریابی بهترین سرمایه گذاری است درصورتی که آن را درست انجام دهید و از بورس اوراق بهادار کمتر ریسک دارد و از دیگر انواع سرمایه گذاری بهتر نتیجه می دهد، اما دوباره تاکید می کنم درصورتی که آن را درست انجام دهید . بازاریابی همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری محتاطانه توصیف می شود. نتایج...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مشتری مداری: مزایا و مراحل تکنیک QFD
مشتری مداری : مزایا و مراحل تکنیک QFD مزایای تکنیک 1.کاهش قابل توجه حجم تغییرات محصول پس از شروع تولید. 2.ترویج کار گروهی و بهبود ارتباطات درون سازمانی. 3.بررسی، تحلیل و اولویت بندی خواسته ها و نیازهای کیفی مشتریان. 4.امکان...
بازاریابی محتوایی: درست تر یا کمتر درست
بازاریابی محتوایی : درست تر یا کمتر درست دوست و همکار من، جی بائر، نویسنده ی کتاب یوتیلیتی Youtility می گوید: "وقتی درباره ی بازاریابی محتوایی صحبت می کنیم، درست و نادرست وجود ندارد؛ فقط "درست تر" یا "کمتر درست"...
۵ حرکت فراگیر برای بازاریابی چریکی
5 حرکت فراگیر برای بازاریابی چریکی بسیاري از نظریه های بازاریابی افراد را گیج و سردرگم می کنند چون آنها بیشتر از آنچه که باید پیچیده باشند، هستند. یکی از دلایلی که بازاریابی چریکی به گرمی از سوی شرکت ها...
من خوب نیستم، شما خوب نیستید:وضعیت بیهودگی و پوچی
من خوب نیستم، شما خوب نیستید : وضعیت بیهودگی و پوچی تلفن زنگ می زند. هم اتاقی ام است که از خانه تلفن می زند. «اتفاق وحشتناکی افتاده! یک لوله آب ترکیده و قبل از اینکه من بتوانم آب را...
شما نمی توانید از چنگ تبلیغات فرار کنید!
شما نمی توانید از چنگ تبلیغات فرار کنید ! هر کجا که می رویم مورد تهاجم پیام های تبلیغاتی قرار می گیریم. شما حتی داخل هواپیما هم نمی توانید از تبلیغات فرار کنید. برنامه هایی که داخل هواپیما پخش می...
گسترش بازاریابی چریکی
گسترش بازاریابی چریکی درست از همان آغاز، بازاریابی چریکی فرصت های زیادی برای کارآفرینی به وجود آورد. بازاریابی چریکی به 10 دلیل زیر شکوفا شد و طرفداران زیادی پیدا کرد که مهم ترین آنها این است که بازاریابی چریکی واقعا...