ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
597 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۲)

  • دومین راز بازاریابی چریکی آنچه که حقیقت بازاریابی است را به شما یادآوری می کند و آن سرمایه گذاری است.

بازاریابی بهترین سرمایه گذاری است درصورتی که آن را درست انجام دهید و از بورس اوراق بهادار کمتر ریسک دارد و از دیگر انواع سرمایه گذاری بهتر نتیجه می دهد، اما دوباره تاکید می کنم درصورتی که آن را درست انجام دهید .
بازاریابی همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری محتاطانه توصیف می شود. نتایج معجزه آور از بازاریابی انتظار نداشته باشید تنها تعداد کمی از سرمایه گذاری های محتاطانه معجزه می کنند در عوض موفقیتی که حاصل خواهد شد را انتظار داشته باشید و دانستن این رازها به آن موفقیت منجر خواهد شد.

  • سومین راز بازاریابی چریکی استقامت است.

این راز به شما گوشزد می کند که خویشتنداری یک حامی شما در بازاریابی چریکی خواهد بود. اولین شخصی که شما را از بازاریابی دلسرد می کند شخصی است که شما را خیلی دوست دارد ولی بدترین توصیه ممکن را به شما می کند. این افراد کارکنان، همکاران، خانواده و دوستان شما هستند که بیشتر از دیگران در جریان شیوه بازاریابی شما هستند و زودتر از دیگران از آن خسته می شوند و به همین علت است که نزدیک ترین حامیان شما توصیه می کنند که بازاریابی خود را تغییر دهید. وظیفه شما این است که مطمئن شوید که بازاریابی شما سازگار و استوار است که این سومین راز محسوب می شود. یعنی زمانی که هم قطاران شما توصیه می کنند که بازاریابی تان را تغییر دهید شما باید از آنها به گرمی استقبال کنید و سپس آنها را به حال خود رها کنید چون شما می دانید که آنها خلاقیت چریکی ندارند. کاری را تا آخر انجام دادن، یکی از ویژگی های چریک ها است.

  • چهارمین راز بازاریابی چریکی تناسب است.

این راز درباره مشکلاتی است که زمانی که هر قسمت از وبسایت شما توسط فرد متفاوتی ایجاد می شود برای شما به وجود می آید. این یک موقعیت سالم نیست بازاریابی مثل یک مسابقه طناب کشی است و شما با افرادی که هر کدام طناب را به یک سمت متفاوت می کشند نمی توانید مسابقه را ببرید. شما با افرادی می توانید در مسابقه برنده شوید که همه آنها طناب را به سمتی یکسان بکشند.

شما مسئول به کارگیری چهارمین راز هستید. مطمئن شوید که تمام بازاریابی شما متناسب است و کمک کنید که تمام بازاریابی قدرتمندتر شود. رقابت های طناب کشی و سوپر بول توسط افراد به تنهایی به نتیجه نمی رسند بلکه با مشارکت کل تیم ها به پیروزی ختم می شوند.

  • پنجمین راز بازاریابی چریکی محتوا است.

پنجمین راز را مادر شما به خوبی می داند. او برای زرق و برق و جلوه های ویژه هزینه نمی کند و زمان مناسب هر کار را به خوبی می داند و در اولویت خرید خود به چیزهای اساسی اهمیت می دهد . به همین خاطر است که پنجمین راز محتوا نام دارد. در گذشته سطح هوش مردم مشابه با یک فرد ۱۲ ساله بود اما اکنون نشان می دهد که سطح هوش عمومی مشابه سطح مادر شما است. او به اندازه کافی باهوش است تا از میان مواد، بهترین را خریداری کند و همین موضوع در مورد مشتریان احتمالی شما نیز صادق است و آنها موادی را که شما پیشنهاد می کنید می خواهند نه فقط موادی که مد هستند و فکر نکنید که آنها تفاوت این دو را نمی دانند.

(منبع: بازاریابی چریکی، اثر جی کنارد لوینسون)

ادامه ی مقالات “بازاریابی چریکی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *