برندسازی شخصی: با شبکهتان ارتباط برقرار کنید داشتن برند شخصی قوی نیازمند این است که برای توسعه و رشد دوجانبه، به شبکهای از منابع وصل باشید. مخاطب هدف شما به شرکای کاری و دیگر همراهانتان توجه زیادی دارد؛ چون افرادی که با آنها در ارتباطید چیزهای زیادی را دربارهی شما نشان میدهند. ولی چطور باید شبکهای را شکل بدهید که در مسیر برندتان باشد؟ بیشتر دهنده باشید تا گیرنده! این قانون طلایی برندسازی است. هر شبکهساز با اعتمادبهنفس میداند برای...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب :ارتباط ها؛ چه کسانی روی شما اثر میگذارند؟
اثر مرکب : ارتباط ها؛ چه کسانی روی شما اثر می گذارند؟ پرندگان هم نوع با هم پرواز می کنند؛ همان ضرب المثل معروف کبوتر با کبوتر، باز با باز. آدم هایی که از روی عادت با آنها در ارتباط...
برای آرام گرفتن ذهن تان، بی حرکت بمانید!
برای آرام گرفتن ذهن تان، بی حرکت بمانید! آیا تا به حال شده است که چند دقیقه بی حرکت بمانید، هیچ کاری انجام ندهید و این کار را فقط برای آنکه آرام و بی حرکت مانده باشید، انجام دهید؟ اگر...
چطور در نظر مخاطب قابل اعتماد باشیم
چطور در نظر مخاطب قابل اعتماد باشیم به وضع ظاهر دروغ گفتن توجه کنید . حتی وقتی حقیقت را می گویید گاه وقتی با دیگران حرف می زنیم و دروغ هم نمی گوییم، تحت تأثیر ارعاب طرف مقابل قرار می...
برندسازی شخصی: شبکههای اجتماعی
برندسازی شخصی: رسانههای اجتماعی برای سرگرمی، نام خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه چیزی گیرتان میآید. اگر هم نام زیاد داشته باشید، شاید ببینید اطلاعات زیادی از شما در اینترنت وجود ندارد، به جز مواردی که در...
اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی
اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی قدم اول: مراقب بودن مگر اینکه در یک غار یا جزیره ی دور افتاده مخفی شوید، در غیر این صورت آب آلوده را داخل لیوان تان خواهید ریخت. بیلبوردهای تبلیغاتی، برنامه های شبکه...
تکنیک سلام دوست قدیمی
تکنیک سلام دوست قدیمی آیا می توان با هر غریبه ای احساس دوستی و صمیمیت کرد؟ با هم تکینیکی را تمرین می کنیم که به کمک آن می توانید به این مهم نایل شوید. این روش تضمین می کند با...