ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۰
462 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: با شبکه‌تان ارتباط برقرار کنید

داشتن برند شخصی قوی نیازمند این است که برای توسعه و رشد دوجانبه، به شبکه‌ای از منابع وصل باشید. مخاطب هدف شما به شرکای کاری و دیگر همراهانتان توجه زیادی دارد؛ چون افرادی که با آن‌ها در ارتباطید چیزهای زیادی را درباره‌ی شما نشان می‌دهند. ولی چطور باید شبکه‌ای را شکل بدهید که در مسیر برندتان باشد؟

بیشتر دهنده باشید تا گیرنده!

این قانون طلایی برندسازی است. هر شبکه‌ساز با اعتمادبه‌نفس می‌داند برای اینکه شبکه خودش را بسازد و روابط زیادی شکل دهد، باید از دانستن درباره‌ی افرادی که با آن‌ها برخورد دارد، از ته دل لذت ببرد. شما می‌توانید با ایجاد روابط دوطرفه با افرادی که می‌خواهند بخشی از قلمرو شما باشند، با اطمینان شبکه‌ای بسازید که برند شخصی‌تان را تقویت می‌کند. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات و معرفی افراد به هم، روابطتان را رشد دهید.

ایجاد شبکه‌ی قوی یکی از اقدامات هوشمندانه برای مدیریت برند است. شبکه‌ی شما امتداد قدرتمندی از برندتان است؛ این شبکه به مخاطب هدفتان نشان می‌دهد چه کسانی برای شما و کسب‌وکارتان ارزش قائل‌اند.

برندتان را در محل کار نشان بدهید

موسسه‌ی گالوپ در یکی از نظرسنجی‌هایش از میزان تعهد کاری افراد پرسید. نتایج نشان داد ۲۸ درصد آمریکایی‌ها «متعهد»، ۵۳ درصد «نامتعهد» و ۱۹ درصد «فعالانه نامتعهد» به کارشان هستند. آن ۵۳ درصد کارکنان نامتعهد، قصد دشمنی یا کارشکنی ندارند؛ آن‌ها فقط دارند وقت‌کشی می‌کنند تا پول دربیاورند. آن ۱۹ درصد که فعالانه نامتعهدند، آنجا هستند تا دردسر بیافرینند و محیط کارشان را خراب کنند.

تنها همان ۲۸ درصد کارمندان متعهد هستند که دارند تلاش می‌کنند کارشان را به بهترین شکل انجام دهند و هم‌زمان با خدمت به سازمان، شغل خودشان را هم بسازند. می‌توانم فرض کنم شما جز این ۲۸ درصد هستید؛ چون دارید این مقاله را می‌خوانید تا رشد حرفه‌ای‌تان را بیشتر کنید. اگر نیستید، دست‌کم می‌توانم فرض کنم می‌خواهید جز آن‌ها باشید.

وقتی برندسازی شخصی را شروع می‌کنید، نگاهتان به ارتباطی که با کارتان دارید عوض می‌شود. شاید گاهی فقط برای پول کار کنید، که اگر دلیلش برایتان روشن باشد مشکلی ندارد. ولی در نهایت، پیدا کردن خود اصیل‌تان و استفاده از همه‌ی آنچه هستید باعث می‌شود از کارکردن برای پول فراتر بروید.

در اینجا به چند حالت از ارتباطی که مردم با کارشان برقرار می‌کنند، اشاره می‌کنم:

  • شغل: توالی کارهایی است که مشغول آن می‌شوید، مثل تحصیل، زندگی کاری و بازنشستگی. شغل نیاز به اقدام فردی و تایید جمعی دارد.
  • کار: این کلمه به وظایفی اشاره دارد که صرفا برای پول درآوردن انجام می‌دهید.
  • مشغولیت: به کاری گفته می‌شود که معنادارتر است؛ ولی فعالیت‌های دیگر برآن غلبه دارند. مشغولیت، فعالیت کاری مشخصی است که در موقعیت‌های مختلف انجام می‌شود.
  • رسالت: این کلمه به انجام دادن کاری اشاره دارد که رویاهای شما را به بهترین شکل برآورده می‌کند و استعدادهای بی‌همتایتان را به‌کار می‌گیرد. رسالت، کششی ذاتی است که برای رسیدن به هدفی برتر انجام می‌شود و گفته می‌شود با روح انسان در تماس است.

به یاد داشته باشید که: هدف شما از برندسازی شخصی دستیابی به «رسالت» شماست که با ماموریت‌تان در ارتباط است؛ نه فقط با عنوان شغلی شما.

ذهنیت برندسازی شخصی در محیط کار

ذهنیت برندسازی شخصی به متمایزشدن از دیگران مربوط است، مثل اینکه هر کارآفرین در کارش چطور به نظر برسد. برای موفق‌شدن در دنیای به‌سرعت درحال تغییر کسب‌وکار باید به سمت این ذهنیت حرکت کند. اگر خودتان بتوانید فعالانه شغلتان را مدیریت کنید، شانس به شما رو می‌کند. برای این کار لازم است:

  • هویت شخصی متمایز داشته باشید؛
  • دنبال امنیت استخدام‌پذیری (توانایی پیداکردن شغل) باشید؛
  • در جست‌وجوی فرصت شغلی بعدی باشید و مسیرهای جایگزین را نادیده نگیرید؛
  • روی وفاداری به پروژه، حرفه، همکاران و وفاداری به خودتان تمرکز کنید،
  • ترکیب کار و زندگی (موفقیت همه جانبه در زندگی) را هدف قرار دهید؛
  • ببینید برند شخصی شما با فرهنگ سازمانی شرکتتان چه ارتباطی دارد؛
  • همه‌ی عمر دنبال یادگیری باشید؛
  • توانمندی‌هایتان را نشان بدهید؛
  • از استخدام شناور (پروژه محور) استقبال کنید؛ شاید به کارمندی آزاد (غیروابسته) در شغلتان تبدیل شوید؛
  • بدانید که در عمر کاری‌تان چندین موقعیت شغلی مختلف را تجربه خواهید کرد؛
  • موفقیت را براساس استراتژی شخصی خودتان بسنجید؛
  • روابط‌تان را بر پایه اعتماد و اصالت بنا کنید؛
  • هر کاری که می‌کنید، مالکیت شخصی آن را بگیرید؛
  • شبکه‌ی پیچیده و همیشه در حال تغییر روابط کاری با مافوق را درک کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید ….

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *