ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۹
435 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: تصویر شخصی‌تان را جلا بدهید

تصویر شخصی شما یعنی چه می‌گویید، چطور می‌گویید و وقتی آن را می‌گویید، چه ظاهری دارید؛ یعنی همه‌ی راه‌های معرفی خودتان.

افراد موفق همه این را می‌دانند که همه‌ی جنبه‌های ظاهری‌شان مانند لباس، آراستگی و زبان بدن، ابزاری غیر کلامی است که می‌توانند آن را برای رسیدن به هدفشان به‌کار بگیرند.ظاهر شما می‌تواند پیامی را ایجاد کند که می‌خواهید برای دیگران بفرستید و به بازار هدفتان امکان می‌دهد در همان نگاه اول به شما حس اعتماد پیدا کند.

هدف و چالش مهم این است که متناسب با برندتان لباس بپوشید. منظور این نیست که همیشه یکجور لباس بپوشید. اگر موقع رفتن به طبیعت لباس راحت تنتان می‌کنید، مخاطب هدفتان نباید شما را در آن لباس ببیند. این باعث می‌شود سردرگم شود که برند شما دقیقا چه چیزی را نشان می‌دهد. اگر دنبال موفقیت شغلی هستید، حتما سری مقالات برندسازی شخصی را دنبال کنید چرا که جلوتر اطلاعاتی را خواهم گفت که باید در هر بار لباس پوشیدن در نظر داشته باشید.

به یاد داده باشید که: داشتن برند شخصی به این معناست که شما می‌دانید چه کسی هستید و می‌خواهید نماد چه چیزی باشید. برند شما باید اصیل و واقعی باشد؛ چون وانمود کردن به اینکه کس دیگری هستید، خسته‌کننده و رنج‌آور می‌شود. وقتی می‌گویم طوری لباس بپوشید که تصویر برند شخصی‌تان تقویت شود، هدف این است لباس‌هایی را بپوشید که در آن احساس راحتی می‌کنید و به شما نشان می‌دهد خود واقعی‌تان را نشان بدهید. وقتی سبک لباس پوشیدنتان با برندتان تناسب داشته باشد، بهترین جلوه‌ی خودتان هم به نمایش گذاشته می‌شود.

آراستگی شما هم مثل لباسی که می‌پوشید شکل پیچیده‌ای از ارتباط دیداری و غیرکلامی به شمار می‌رود. آراستگی یعنی بدنتان را تمیز نگه دارید و به دندان‌هایتان، نفستان، موهایتان، دست‌هایتان و ناخن‌هایتان رسیدگی کنید.

برداشتی که شما ایجاد می‌کنید به جنبه‌های دیگر زندگی‌تان هم مربوط می‌شود. برای مثال، داشتن رفتار تلفنی خوب می‌تواند نمره‌ی برند شخصی‌تان را بالا ببرد. بگذارید شور و اشتیاق طبیعی‌تان در صدایتان پشت تلفن جاری شود و سعی کنید صدایتان یکنواخت و بی‌حال نباشد. اگر پیش از تلفن زدن اضطراب دارید، چیزی را که می‌خواهید بگویید، تمرین کنید. اعتمادبه‌نفس داشته باشید و زیر و بمی صدا، سرعت کلام، شیوه‌ی ادای کلمات و حجم صدایتان را تنظیم کنید تا برندتان از پشت تلفن هم  به‌خوبی شنیده شود.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید ….

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *