برندسازی شخصی: مالک و صاحب کسبوکار خودتان شوید داشتن برند شخصی تا حدی مثل داشتن کسبوکار خودتان است. شما به عنوان مالک شرکت خودتان باید بدانید چه کسی قرار است از آنچه عرضه میکنید، بیشترین سود را ببرد و همچنین شما چه فرقی با دیگرانی دارید که همین کار را میکنند. این موضوع که در فصلهای آینده به تفصیل خواهم کرد، چه یک حرفهی مستقل داشته باشید و چه استخدام جایی باشید، اهمیت حیاتی دارد. شما باید نسخهی شخصی طرح...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برای مشکلات واقعی اهمیت قائل شوید، نه مشکلات جزئی
برای مشکلات واقعی اهمیت قائل شوید، نه مشکلات جزئی یکی از موضوعات اصلی که ما در این سری مقالات سعی کردیم بر آن تکیه کنیم، غلبه بر مشکلات کوچک و به حداقل رساندن استرس موجود در خانه است. یکی از...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۴)
در ادامه ی سری مقالات مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را دنبال کنید. کلی شاور استاد روانشناسی دانشکده ی ویلیام و ماری معتقد است که ما اهمیت نمی دهیم دیگران درباره ی ما چه فکر می کنند. خانم...
برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید
برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید شرایط زندگیتان را در نظر بگیرید چه تازه از دانشگاه درآمده باشید یا متخصصی تازهکار باشید، میانسالی باشید که فکر تغییر شغل هستید یا سالمندی که دارید خودتان را برای بازنشستگی آماده...
رمز و راز بزرگِ موفقیت، برنامه ریزی است
رمز و راز بزرگ موفقیت ، برنامه ریزی است توانایی شما در هدف گذاری و برنامه ریزی برای دستیابی به این اهداف رمز و راز بزرگ موفقیت است. مهارتی به این اندازه در دستیابی به هدف تعیین کننده نیست. موفقیت...
پشتیبانی از اتفاق های روزانه، با استفاده از رویه های منظم
پشتیبانی از اتفاق های روزانه، با کمک رویه های منظم اگر می خواهید با تلاش های تان به موفقیت هایی در سطح جهانی برسید، کلیدش این است که عملکردتان را حول رویه هایی در سطح جهانی بنا کنید. پیش بینی...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۳)
در ادامه ی سری مقالات مثل یک بیلیونر فکر کنید مطلب زیر را بخوانید. وقتی تصمیم گرفتم به مانهاتان بروم، پنج سالی می شد که در تجارت خانوادگی کار می کردم. بعضی از منتقدان گفته اند که موفقیت من در...