گاو بنفش :چه کسی در دنیای این گاو برنده است؟ کاملا واضح است که بازندگان بزرگ چه کسانی هستند؛ نشان های تجاری بسیار مشهور با کارخانه های وسیع و اهداف سه ماهه، سازمان هایی با ناکارآمدی مشترک، پراهمیت و آستانه ی ریسک پذیری پایین. با وجود اعتیاد به چرخه ی ترکیب صنعت و تلویزیون، این شرکتها سلسله مراتب و سیستم هایی را ساختند که به سختی می توانستند برجسته باشند. برندگان قطعی، شرکت هایی با وسعت متوسط و کوچک تر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش: عدم درستکاری
قدرت فروش : عدم درستکاری متاسفانه امروزه به آسانی موارد و مثال هایی از خیانت های اجتماعی و جمعی را مشاهده می کنیم، برای مثال آنتونی وینر Antony Weiner، عضو کنگره ی آمریکا را در نظر بگیرید. بیانات جالب توجه...
دینامیت موفقیت: تو را به مبارزه می طلبم
دینامیت موفقیت : تو را به مبارزه می طلبم اکثر مردم به الگوهای انگیزه ساز واکنش نشان می دهند. مؤثرترین نوع آنها می تواند از شعار، سخنان بیهوده یا حتی افسانه ها گرفته شود. ما به اینها انگیزه سازهای درونی می...
بازاریابی محتوایی: بیانیه ی ماموریت مجله ی اینک
بازاریابی محتوایی : بیانیه ی ماموریت مجله ی اینک مجله ی اینک Inc.com بیانیه ی ماموریت خود را در خط اول صفحه ی "درباره ی ما" نوشته است. به اینک دات کام، جایی که در آن کارآفرین ها و صاحبان...
گاو بنفش: بازاریابان انبوه از محاسبه متنفرند
گاو بنفش : بازاریابان انبوه از محاسبه متنفرند البته بازاریابان، بی واسطه و مستقیم میدانند که محاسبه، کلید موفقیت است. اینکه بدانند چه می کنند و چه چیز بهتر و موثرتر است و کار را بیشتر پیش می برد...! بازاریابان...
کنترل های مثبت
کنترل های مثبت نیت کنترل کننده نوع مثبت اساسا خوب، مفید یا خوشایند است. حتی در واقع به معنای مرسوم کنترل محسوب نمی شود؛ اما از این جهت اهمیت دارد که به ما کمک می کند تا کنترل های مشکوکی...
نافعالی و بی تفاوتی: بیقراری و بی کفایتی
نافعالی و بی تفاوتی: بیقراری و بی کفایتی بیقراری و حالات تحریکی دانشجویان یک کلاس به گفته های استاد خود گوش میدهند. آدام عقب کلاس نشسته است. استاد تقریبا به آهستگی صحبت می کند و آدام نمی تواند به درستی...