ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
379 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : بازاریابان انبوه از محاسبه متنفرند

البته بازاریابان، بی واسطه و مستقیم میدانند که محاسبه، کلید موفقیت است. اینکه بدانند چه می کنند و چه چیز بهتر و موثرتر است و کار را بیشتر پیش می برد…!

بازاریابان انبوه همیشه در برابر این وسوسه و آزمایش، مقاومت می کنند. وقتی شرکت پیشین من موفق شد مدیریت یکی از پرخواننده ترین مجلات جهان را به عهده گیرد و تکنولوژی ای را استوار سازد که به تبلیغ کنندگان این امکان را بدهد که بدانند چه کسانی آگهی هایشان را می بینند و بتوانند به آنها پاسخ دهند، متحیر شد. او متوجه شد که این اطلاعات می تواند منجر به مرگ تجارتش شود. او می دانست که مشتریانش این اطلاعات را نمی خواهند زیرا در غیر این صورت مشاغل آنها خطرات و پیچیدگی های زیادی پیدا می کند.

محاسبه یعنی پذیرش این مطلب که موضوعی اشتباه شده و ما باید آن را اصلاح کنیم.

تبلیغات رسانه های جمعی، چه در تلویزیون و چه به صورت چاپی، همگی در مورد احساس، هیجان و مهارت است، نه درباره ی برطرف کردن اشتباهات. یکی از دلایل افت رونق تبلیغات اینترنتی نسبت به قبل این بود که تبلیغ کنندگان را وادار به محاسبه می کرد تا بپذیرند کجای کار را اشتباه کرده اند.

خوب، خالقین گاو بنفش هم باید محاسبه می کردند. هر تولید، تعامل و سیاستی، (چه عطسه کنندگان را ترغیب کند و پیام رسان باشد)، چه مفید باشد یا نباشد، باید مورد محاسبه و ارزیابی قرار گیرد. شرکت هایی که محاسبه می کنند به سرعت تمام زمینه های کاری خود را بهینه سازی می کنند و آن را به سرعت ویروس انتشار می دهند. همان طور که شبکه های اینترنتی غیررسمی، راحت تر و سریع تر اطلاع رسانی می کنند، شرکت هایی پیروز خواهند بود که می دانند کدام مسیر موثرتر است و آن را بیشتر می پیمایند و کدام کارناموفق است و آن را حذف می کنند.

یکی از نمونه های موفق در این زمینه برند زارا ZARA است. «زارا»، خرده فروش قدرتمند اروپا، هر سه یا چهار هفته مسیر پوشاک خود را تغییر می دهد، انتقادها را می پذیرد و پرسش می کند که کدام بهتر و کدام بدتر است و همین کار باعث می شود که از رقیبان خود پیشی بگیرد.

همه چیز را در حرفه خود محاسبه کنید. حتما هزینه ها را برآورد کنید. اگر استحقاق این کار را دارید، آن را امتحان کنید. اگر شما نتیجه را محاسبه کنید، کارتان پیشرفت خواهد کرد.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *