ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
512 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : تو را به مبارزه می طلبم

اکثر مردم به الگوهای انگیزه ساز واکنش نشان می دهند. مؤثرترین نوع آنها می تواند از شعار، سخنان بیهوده یا حتی افسانه ها گرفته شود. ما به اینها انگیزه سازهای درونی می گوییم.

با تمام این حرف ها، فرمولی که به شما در تغییر دنیایتان کمک می کند چیست؟ در طول روز، بارها و بارها این جمله را با خود تکرار کنید: آنچه ذهن تصور نماید و باور کند، به دست می آورد. این، نوعی انگیزه ساز درونی برای کسب موفقیت است و وقتی بخشی از شما شود، برای رسیدن به مقاطع بالاتر، جرأت پیدا می کنید.

بیل، یک بچه کشاورز بیمار در جنوب شرقی میسوری بود. یک آموزگار فهمیده ی دستور زبان، «ویلیام دان فورت»، بیل را ترغیب کرد که دنیایش را تغییر دهد. معلم، این کار را با رقابت انجام داد: «تو را به مبارزه می طلبم! شرط می بندم سالم ترین پسر در مدرسه شوی و شرط می بندم به خودت انگیزه خواهی داد.» و او سالم ترین پسر مدرسه شد و قبل از مرگش در ۸۵ سالگی، به هزاران نوجوان مثل خودش کمک کرد تا سلامتی و چیزهای دیگر را به دست بیاورند؛

چیزهایی مانند داشتن آرزوهای شرافتمندانه، داشتن روحیه ماجراجویی و خدمت متواضعانه به دیگران.

طی دوران خدمت طولانی اش هرگز اتفاق نیفتاد که بر اثر بیماری یک روز غیبت کند. «تو را به مبارزه می طلبم» به او انگیزه داد تا یکی از بزرگ ترین شرکت های آمریکایی را بسازد:

شرکت رالستون پورنیا به او انگیزه داد تا تفکری خلاق به دست بیاورد و ناتوانی ها را به قدرت و توانایی تبدیل کند. او سازمان جوانان آمریکا را تأسیس کرد که هدف آن، تربیت زنان و مردان بر اساس اصول مسیحیت است، به گونه ای که برای مسوولیت پذیری در آینده آماده باشند.

«تو را به مبارزه می طلبم»، ویلیام دان فورت را بر آن داشت کتابی با همین عنوان بنویسد. امروزه این کتاب، دختران و پسران، زنان و مردان و خلاصه هر فردی را تشویق می کند که دنیای بهتری بسازد و در آن زندگی کند. این، یک نمونه از قدرت انگیزه ساز درونی برای توسعه نگرش مثبت است! آیا تا به حال وسوسه شده اید که دنیا را به خاطر شکست هایتان ملامت کنید؟ اگر بله، صبر کنید و دوباره فکر کنید. آیا مشکل در دنیاست یا در درون شما؟

جرأت یادگیری ۱۷ دستورالعمل را داشته باشید! جرأت حفظ انگیزه سازهای درونی را داشته باشید. جرأت کنید و از آنها استفاده کنید و به خود اطمینان دهید همان طور که برای صدها نفر کارساز بوده است، برای شما هم کارساز خواهد بود. اگر نمی دانید چگونه، احتمالا باید صحیح تر فکر کنید.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *