قدرت مشتری: رایج ترین مشاجره ها در طول مذاکرات فروش قیمت خیلی بالاست من به این کالا نیاز ندارم. من نمایندگی فروش کالا را دوست ندارم. کاری که می خواهم انجام نمی شود. فعلا نمی توانم تصمیم بگیرم. احتمالا همه ی شما این اعتراضات را در طی مذاکرات فروش شنیده اید. در چنین مواقعی حسی که به شما دست می دهد مثل این است که لای یک در گیر کرده باشید. در این مواقع مکث می کنید، به مشتری خیره...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.۳ عامل مهم در ارتباط با مدیریت زمان و عزت نفس
3 عامل مهم در ارتباط با مدیریت زمان و عزت نفس سه عاملی که در ارتباط با مدیریت زمان باید مورد توجه قرار گیرند: تعیین ارزش ها تلاش برای کنترل زندگی دانستن خواسته ها انطباق شیوه زندگی با عمیق ترین...
جاده ی فاجعه ی گسترش خطی محصولات
جاده ی فاجعه ی گسترش خطی محصولات هر قدر محصولات بیشتری را با یک نام تجاری همراه کنید، قدرت آن نام را کمتر خواهید کرد. در اوایل دهه ی هشتاد، زمانی که شرکت IBM، کامپیوتر خود را به بازار عرضه...
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۴)
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (4) برای جلب اعتماد مشتری، محصول را امتحان کنید یکی از روشهای تاثیر گذار برای به دست آوردن اعتماد مشتری، دادن محصول به دست او برای امتحان است. یک شیرینی فروش وقتی...
از خوب به عالی : تکنولوژی و ترس از عقبماندن
از خوب به عالی : تکنولوژی و ترس از عقب ماندن اگر شما شانس این را داشتید که بنشینید و تمام 2000 صفحه یادداشتی را که طی مصاحبه با شرکت های رهسپار تعالی تهیه شد مطالعه کنید، از نبود آشکار...
دینامیت موفقیت : با دادن سرمشق انگیزه ایجاد کنید
دینامیت موفقیت : با دادن سرمشق انگیزه ایجاد کنید یک مدیر فروش موفق می داند که تأثیرگذارترین وسیله برای انگیزه دادن به فروشنده اش، این است که حین کار، برایش سرمشق یا الگویی قرار دهد. آقای «کلمنت استون» با تعریف...
واکنش های خود را در مقابل پول بیازمایید
واکنش های خود را در مقابل پول بیازمایید برای درک این موضوع که در مقابل مسائل مالی چه عکس العملی دارید، در اینجا یک امتحان کوچک آورده شده است. در یک مسابقه ی تلویزیونی به شما می گویند که باید...