ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
504 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: پلتفرم محتوا

مایکل هایت نویسنده ی کتاب پلتفرم، می گوید: بدون پلتفرم شما هیچ فرصتی ندارید تا آنچه را که در اختیار دارید چه محصولی شگرف باشد، چه خدمتی برجسته را به دیگران معرفی کنید. پلتفرم این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا دیده و شنیده شوید.

وب سایت، وبلاگ، صفحه ی فیسبوک یا توئیتر، کتاب چاپی و غیره، می توانند پلتفرمی برای محتوای شما باشند، اما از نظر من تنها یک راه واقعی برای ایجاد پلتفرم شما با محتوا وجود دارد و آن هم “با مالک شدن آن” است.

سونیا سیمون از سایت Copyblogger این موضوع را به بهترین شکل بیان می کند: “روی زمین اجاره ای خانه نسازید.” بله این موضوع درست است که شما می توانید در فیسبوک، توئیتر یا لینکدین، روی بلاگ شخص دیگر بعنوان نویسنده ی مهمان مطلب بگذارید؛ اما در این کانال ها، صاحب چیزی نیستید؛ مالک آنها شخص دیگری ست.

ایجاد پلتفرم با تمرکز روی مثلا فیسبوک مانند ساخت خانه ی شیک در زمین اجاره ای است که مالک آن زمین ممکن است در هر زمانی که می خواهد جلوی شما را بگیرد و جلوی چشمان شما آن را به شخص دیگری بفروشد و کاری هم از دست شما برنمی آید. پس تمرکز شما باید روی پلتفرمی باشد که بتوانید آن را تحت کنترل داشته باشید.

به بزرگ ترین شرکت های رسانه ای media companies در طول تاریخ نگاه کنید. خواه آن ژورنال وال استریت باشد یا انتشارات عمده در زمینه ی کاری کنج شما in your niche. پلتفرم های آنها روزنامه ها یا مجلات چاپی بودند. امروزه هر پلتفرم شرکت رسانه ای از وب آغاز می شود و شما هم باید از آنجا شروع کنید.

برای مثال انتشارات مجله ی اینک که تمامی تمرکزش در گذشته بر روی مجله های ماهیانه ی چاپی بود، امروزه اکثر فعالیت هایش بر روی سایت اینک Inc.magazine است. جایی که خوانندگان داستان های روزانه را به اشتراک می گذارند؛ خوانندگان احتمالی، راه حل هایی برای مشکلات خود از طریق جستجو پیدا می کنند؛ و شرکت ثبت نام های بیشتری در خبرنامه ی الکترونیکی بدست می آورد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *