تکنیک فروش : 4 نکتهی اساسی در مذاکرهی فروش (2) کارگردانی جلسه ی مذاکره برخی از افراد تلاش می کنند تا هدایت جلسه مذاکره ی فروش را در دست گیرند، تا مانع انحراف به سمت صحبتهایی شوند که در دستور ما نیست. اما شاید این کار هوشمندانه ترین اقدام نباشد. زمانی که مشتری از موضوع صحبت اصلی خارج می شود و شروع می کند به بیان کردن علایق و نظر خود، فروشنده باید با اشتیاق به صحبت های او گوش...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت زمان : ۷ روش برای مدیریت زمان
قدرت زمان : 7 روش برای مدیریت زمان برای پرورش عادت های مدیریت زمان هفت راه وجود دارد. هراندازه بیشتر به این روشها فکر کنید و آنها را به کار بگیرید، سریع تر می توانید به یک برنامه ریزی ذهنی...
تکنیک فروش : ۴ نکتهی اساسی در مذاکرهی فروش (۱)
تکنیک فروش : 4 نکته ی اساسی در مذاکره ی فروش (1) برای فروش محصول روش ها و تکنیک های متفاوتی وجود دارد، اما چهار نکته ی اساسی وجود دارد که در همه ی مذارکره ها باید آنها را در...
زبان بدن : نشان دادن راحتی یا عدم راحتی
زبان بدن : نشان دادن راحتی یا عدم راحتی میزان دوری یا نزدیکی و زاویه ی قرار گرفتن شما نسبت به فرد دیگر نشان می دهد که تا چه حد با او راحتید. وقتی در بین دوستانی که با آنها...
دینامیت موفقیت : روش نتیجه بخش فرانکلین
دینامیت موفقیت : روش نتیجه بخش فرانکلین بسیاری از افراد و شاید صدها هزار نفر، زندگینامه «بنجامین فرانکلین» را خوانده اند، ولی یاد نگرفته اند که چطور از اصول موفقیت او بهره ببرند. اما حداقل یک نفر این کار را...
قدرت فروش : حل مشاجره فروش
قدرت فروش : حل مشاجره فروش پس از اینکه بررسی کردید و فهمیدید که اعتراض مشتری واقعی است و اعتراض صرفا حرکات تاکتیکی از سوی مشتری نیست، در آن صورت باید برای حل مشکل مشتری اقدام کنید. به بیان دیگر...
بهانه بی بهانه : اشتباه مهلک در زندگی
بهانه بی بهانه : اشتباه مهلک در زندگی اگر به هر دلیلی فکر کنیم دیگران از ما بهتر هستند به صورت ناخودآگاه فرض را بر این می گذاریم که خودمان باید از آنها بدتر باشیم. اگر آنها ارزش بیشتری داشته...