ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
526 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بایدها و نبایدهای شغل تان (۱)

اولین قدم به سمت موفقیت شغلی این است که واقعا خواستار آن باشید. خیلی ها در شغل شان پیشرفت نمی کنند، چرا که در ناخودآگاه شان باورهای غلطی دارند (مانند باورهای غلطی که در مورد پول گفته شد) که راه پیشرفت آنها را سد می کند.

چند نمونه از باورهای غلطی که مانع پیشرفت شغلی می شوند:

فقط افراد چاپلوس ترفیع می گیرند؛

فقط با پا گذاشتن روی دیگران می توان پیشرفت کرد؛

هر کس که مسئولیت بیشتری داشته باشد باید بیشتر کار کند؛

کسانی که ترفیع می گیرند مورد تنفر همکاران قبلی شان هستند؛

کسانی که پست های بالاتری می گیرند شدیدتر زمین می خورند.

این پیش داوری ها و باورهای نامعقول و نادرست را دور بریزید. باورهای قدیمی تان را با باورهای جدید جایگزین کنید. بالاخره دلایل کافی وجود دارد تا نخواهید تا پایان عمر در یک شغل باقی بمانید. پست های بالاتر، حقوق بالاتری دارند و حیطه ی تصمیم گیری شان هم وسیع تر است. کسانی که بالاترین سِمت ها را دارند از احترام بیشتری برخوردارند و دیگران رفتار بهتری با آنها دارند. وقتی ترفیع می گیرید، در کارتان تنوع ایجاد می شود و احساس رضایت بیشتری نسبت به شغل خود دارید.

مسیر ساده سازی، از بیرون به درون می رود. در رابطه با مسائل شغلی، شعار ساده سازی این است: اگر می خواهید موفق شوید، مانند یک فرد موفق عمل کنید. در اینجا چند نمونه از موقعیت هایی را که معمولا افراد در شغل خود با آنها مواجه می شوند ارائه می کنیم.

همکارتان ترفیع می گیرد و مافوق شما می شود

تا همین چند وقت پیش با هم در یک اتاق کار می کردید، اما حالا کسی که قبلا همکارتان بوده مافوق تان شده است.

رفتار بازنده ها: سعی می کنید همکار قبلی تان را پیش رئیس خراب کنید. ولی این کار شما باعث می شود رئیس تان متوجه شود که فرد درستی را انتخاب کرده و شما به هیچ وجه برای پست بالاتر مناسب نیستید.

رفتار برنده ها: بعد از پشت سر گذاشتن شوک اولیه، کارهای همکارتان را تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی باعث شده ترفیع بگیرد. حتی می توانید صراحتا از رئیس تان بپرسید که چه کاری باید انجام دهید تا دفعه ی بعد شانس ترفیع گرفتن داشته باشید.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *