در مطلب قبل به پنج شرط لازم برای مدیریت آنلاین اشاره کردیم. اکنون به ادامهی آن میپردازیم. ارتباطات قوی با توجه به سرعت تغییرات و پیچیدگی محیط رقابتی، استراتژیهای ارتباطی یکی از مهمترین استراتژیهای هر سازمانی است. ارتباطات نمیتواند در داخل سازمان یا حتی در چارچوب مرزهای یک کشور محدود باشد. مدیر آنلاین باید در برقراری ارتباط اصولی و قوی با کلیه مشتریان، تأمینکنندگان و سایر شرکتهای دیگر نهایت دقت و توجه را مبذول کند. مهارتهای مدیریت محتوا اساس و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه کارکنان را بی انگیزه کنیم؟!!
برای بی انگیزه کردن کارکنان خود کافیست که اینگونه فکر کنید! افراد با هم اختلافی ندارند: انگیزه نیازی به یک دیدگاه مشترک و واحد ندارد. در حقیقت اگر کارکنان را مجبور کنیم که به یک شکل فکر و عمل کنند،...
کار را رها کنید!!!
شما میخواهید بین کار و زندگی شخصی توازن برقرار کنید، از کار کردن لذت ببرید و هیچوقت دچار فرسودگی شغلی نشوید و انگیزهی خود را همیشه حفظ کنید. بنابراین به موارد زیر توجه کنید: به سلامتی خود توجه داشته باشید...
قدرت ارتباط را جدی بگیرید!
هرگز قدرت ارتباط را دست کم نگیرید. رمز موفقیت در اغلب کارهایی که انجام میدهید، در برقراری ارتباط نهفته است. به عنوان مثال، اگر کارکنانتان به راحتی میتوانند با شما صحبت کنند، بیشتر احتمال دارد که به شرکت وفادار بمانند....
آنچه شرکت شما را از دیگران متمایز میکند چیست؟
اگر مدیر یک شرکت کوچک هستید، یا بخش تجاری کوچکی را اداره میکنید، میتوانید نقش تعیینکنندهای در انتخاب مزایایی که مناسب کارکنان و شرکت شماست، ایفا کنید. همین مزایا شما را از سایرین متمایز میکند و انگیزهی بالایی به کارکنان...
نشانههای غیرکلامی در آستانهی وداع
بدیهی است، اگر یکی از کارکنان به شما بگوید که ناراضی هستیم، بدانید که آنها واقعاً ناراضی هستند. به همین دلیل شکایت کردن یکی از نشانههای ترک شرکت است! اما شما باید برای مواجهه با نشانههای دیگر به خوبی آماده...
مرا متقاعد کن
وقتی یک طرح عملیاتی دارید، باید مدیر ارشد را در مورد ارزش آن متقاعد کنید. مهارتهای متقاعد ساختن، سرمایهای ارزشمند است، مخصوصاً هنگامی که طرحتان خلاقانه باشد. متقاعد ساختن کارآمد، بر ترفندها یا دیگر شیوههای گمراه کننده تکیه نمیکند. افراد...