ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
783 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

وقتی یک طرح عملیاتی دارید، باید مدیر ارشد را در مورد ارزش آن متقاعد کنید. مهارت‌های متقاعد ساختن، سرمایه‌ای ارزشمند است، مخصوصاً هنگامی که طرحتان خلاقانه باشد.

متقاعد ساختن کارآمد، بر ترفندها یا دیگر شیوه‌های گمراه کننده تکیه نمی‌کند. افراد متقاعد کننده، برای ترغیب دیگران، بر استدلال‌های شفاف و مبتنی بر واقعیت تکیه می‌کنند.

اگر می‌خواهید روی “قدرت متقاعدسازی” خود اندکی کار کنید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

هدفتان را مشخص کنید

می‌خواهید دیگران را به چه چیزی متقاعد کنید؟

استدلالتان را آماده کنید

فراموش نکنید که توضیح دهید چرا تصمیم در این زمینه، بهترین بهره را برای شرکت دارد.

تشخیص دغدغه‌های افراد

اندیشیدن روی ناحیه‌هایی که پتانسیل مخالفت دارند و پرداختن به این نواحی.

متمرکز بمانید، مهم نیست که آن‌ها متقاعد نشوند

نگذارید واکنش‌های افراد شما را از میدان به در کند.

صادق باشید

متقاعد شدن بر پایه‌ی اعتماد بنا شده است. اگر اطلاعات گمراه کننده‌ای ارائه دهید، ممکن است در ابتدا هیچ پشتیبانی برای پیشنهاد خود پیدا نکنید و تلاش‌های بعدی شما برای غلبه بر این مشکل با مانع بزرگی تحت عنوان “فقدان اعتماد” مواجه خواهد شد.

علت مخالفت یا موافقت اشخاص را پیدا کنید

آن شخص ممکن است پیش‌فرض‌های نادرستی داشته باشد. اگر چنین است، سوألاتی جهت شفاف‌سازی دیدگاه‌ها مطرح کنید.

ارتباط کارآمد تقریباً در تمام کارهای شخصی و حرفه‌ای کلید موفقیت شماست. شما باید قادر باشید منظور خود را به گونه‌ای بیان کنید که بدون توهین به دیگران، آن‌ها را متوجه دیدگاه خود کنید. خواه با تک تک آن‌ها ملاقات کنید، بازخورد بدهید و یا یک جلسه‌ی طوفان فکری برگزار کنید؛ توجه کنید که پیام شما باید روشن و قانع کننده باشد.

پس از متقاعد کردن مدیر خود حس رضایت و حمایتی خواهید داشت که شما را بیش از پیش به سمت هدفتان هدایت می‌کند. به خوبی هدف را مشخص کنید تا به خوبی بتوانید متقاعد کنید.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “مرا متقاعد کن”

  1. مهمان گفت:

    محتوا و مطالبی که به اشتراک میزارید بسیار آموزنده ست .. همیشه موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *