لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
693 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

طوفان فکری زمانی ایجاد می‌شود که شما یک گروه از افراد را برای فکر کردن، گردهم آورید و راه‌حلی را که از ایده‌های دیگران به دست می‌آید ارائه دهید. این امر اغلب با تلاش‌های خلاقانه‌ی ناب همراه است.

آیا کارمند جدیدی دارید که به گروه شما پیوسته است؟ طوفان فکری راه مناسبی برای استقبال و معرفی او به اداره است. آیا گروهتان پروژه‌ی بزرگی دارد که همه از کار کردن روی آن می‌ترسند؟ طوفان فکری راهی است برای اینکه کار کردن روی آن پروژه سرگرم‌کننده‌تر و حتی ساده‌تر به نظر آید!

صبح بهترین زمان برای تفکر است، از این فرصت استفاده کنید. بهتر است بدانید مدیران تبلیغاتی صبح‌ها بیشترین میزان خلاقیت را در کل روز دارند. از آنجا که افراد در آغاز روز احساس شادابی می‌کنند و از مشغله‌های روزانه آزادند، صبح زمان ایده‌آلی برای برگزاری جلسه‌های طوفان فکری است.

اگرچه طوفان فکر یک تکنیک پرکاربرد است، اما گاهی اوقات نتایج مورد نظر را نخواهد داشت، هرگاه شما طوفان فکری انجام دادید، اولین چیزی را که به ذهنتان می‌آید بیان کنید. فکر خود و دیگران را تصحیح نکنید. گروه با یکدیگر اقدام به ساختن الهامات کرده، و برای رسیدن به بهترین ایده‌ی ممکن، با یکدیگر همکاری می‌کنند. بسته به مسئله‌ای که می‌خواهید حل کنید، ممکن است به بیش از یک جلسه‌ی طوفان فکری نیاز داشته باشید.

جلسه‌ی طوفان فکری‌تان نباید زیاد طولانی شود، یا شرکت کنندگان زیادی داشته باشد، یا ایده‌های آن‌ها غیرسازنده باشند. سعی کنید جلسه‌ی خود را در کمتر از یک ساعت و با ۱۰ نفر شرکت کننده یا کمتر برگزار کنید.

برخی ایده‌ها ممکن است کاملاً بی استفاده به نظر بیایند، اما آن‌ها را رد نکنید. این ایده‌ها ممکن است نقطه‌ی آغازی باشند برای رساندن یک نفر به ایده‌ای بزرگ.

برای دستیابی به بهترین ایده‌ی ممکن، اعضای گروه باید با یکدیگر احساس راحتی کنند. تمسخر افراد گروه و یا انتقاد از ایده‌های آن‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که افراد گروه با هم راحت نیستند. وقتی شما به سخنان کارمندتان گوش می‌دهید و برای ایده‌اش حتی اگر ایده‌ای نامناسبی باشد ارزش قائل‌اید، محیطی قابل اعتماد ایجاد کرده‌اید.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات