ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۴
1,061 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

تبلیغات از طریق خبرنامه‌ها (News letter)

خبرنامه شبیه یک روزنامه کوچک تک صفحه‌ای است که از طریق ارسال آن به دیگران می‌توان اطلاعات مورد نیاز را به آن‌ها انتقال داد. معمولاً در سایت‌ها بخشی وجود دارد که از کاربران خواسته می‌شود که اگر مایل به دریافت خبرنامه در مورد موضوعات مورد علاقه خود هستند با مشخص نمودن موضوع مورد نظر برای دریافت خبرنامه ثبت نام نمایند.

تبلیغات از طریق پست الکترونیکی(E-mail)

ابزار دیگری که در تبلیغات اینترنتی کاربرد دارد ایمیل است. هنوز بسیاری از افراد ایمیل خود را با دقت چک می‌کنند. در تبلیغات این عده را هم نباید از دست داد.

تبلیغات از طریق مجلات الکترونیکی(E-Zine)

مجله الکترونیک یک ابزار دیگر تبلیغاتی در وب می‌باشد که شباهت زیادی به خبرنامه دارد با این تفاوت که بیش از یک صفحه بوده و به صورت حرفه‌ای طراحی می‌شود و در ضمن برخلاف خبرنامه دارای بخش‌بندی موضوعی است همراه تصاویر و امکانات دیگر می‌باشد.

ثبت در موتورهای جستجو(Search Engines)

روش دیگر تبلیغات در اینترنت ثبت نام و حوزه فعالیت شرکت در موتورهای جستجو می‌باشد. برای کارا بودن این روش باید تلاش شود وقتی نتایج جستجو ظاهر می‌شود اسم سایت شرکت جزو اولین‌ها باشد. بدین ترتیب میزان مراجعه به وب‌سایت افزایش یافته و شانس فروش بالا می‌رود.

جهت دستیابی به امکان فوق رعایت نکات زیر می‌تواند درصد موفقیت را افزایش دهد:

تطابق نام سایت و نوع فعالیت شرکت یا مطالب ارائه شده در سایت.

توضیح محتوای موجود در سایت و همخوانی آن با مطالب موجود در سایت.

انتخاب صحیح کلید واژه‌ها برای جستجوی کاربران.

ثبت نام سایت در جستجوگرهای مناسب توأم با پرداخت حق عضویت و نه به صورت رایگان.

در حال حاضر در حدود ۲۵۰۰ جستجوگر در اینترنت وجود دارد که انتخاب ما باید براساس میزان شهرت و محبوبیت آن‌ها نزد کاربران باشد.

از معتبرترین موتورهای جستجو عبارتند از:

www.google.com

www.yahoo.com

www.msn.com

www.altavista.com

www.goto.com

www.excite.com

(منبع: مدیریت در کسب و کار الکترونیکی تألیف عباس پاپی، محمدباقر حمزه)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “چگونه در اینترنت تبلیغات کنیم؟”

  1. ممنون از شما بابت این مطلب خوب ، تبلیغات از طریق مجلات الکترونیکی برای من جدید بود ، به نظر من به جز موارد فوق یکی از اثرگذارترین روش های تبلیغات در اینترنت ، امروزه ویدئو مارکتینگ می باشد ، اما بسته به نوع ویدئویی که میسازیم ممکن است هزینه بالایی داشته باشد .

  2. amin گفت:

    متاسفانه تبلیغات گوگل برای سایت های ایرانی با پسوند .irانجام نمی شود . اما می توان با قرار دادن مطالب مرتبط و منظم رنک سایت را در گوگل بالا آورد و در سرچ لغات مرتبط جز ۵سایت اول بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *