ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
324 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک بدون اغراق از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت نداشتن یک رویکرد مشخص، کسب و کار شما به‌مانند یک کشتی بدون ناخدا است. انتظار می‌رود بیش از دو میلیارد نفر تا سال ۲۰۲۱ خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند. این رقم عظیم، شامل فروش محصولات و خدمات می‌شود.

با نگاه به اعداد، می‌تواند تعداد زیادی از کاربران آنلاین را جذب کسب و کار خود کند. تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک اگر با راهبردی درست و منطقی پیش رود قابلیت این را دارد که تعداد زیادی مشتری برای محصولات و یا خدمات شما ایجاد کند.

کسب و کارهای کوچک تنها با یک هدف تجارت خود را آغاز می‌کنند و آن داشتن رشد پایدار است. برای انجام این کار، آن‌ها باید مردم را از برند، محصولات و یا خدمات خود آگاه کنند. بهترین راه برای صاحبان تجارت استفاده از تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک خود است.

اکنون بحث ما درباره‌ی تفاوت‌های تبلیغات دیجیتال است که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. نکته‌ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که باید تبلیغات دیجیتالی با کسب و کارتان همسو باشد. به‌عنوان‌مثال، ما به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کنیم تمام بودجه‌ی تبلیغاتی خود را صرف جذب دنبال‌کننده‌ی بیشتر در انیستاگرام کنید درصورتی‌که هدف شما فروش فوری محصولات است.

این کار باعث عدم همسویی تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و اهداف تعیین شده‌ی شما می‌شود؛ بنابراین برای اجتناب از این مسئله باید اهداف کسب و کارتان به‌روشنی تعیین شود. اکنون سؤال این است که بهترین راهبرد تبلیغات دیجیتال کدام است؟

   تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

       

راهبردهای تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

راهبردهای تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک انواع مختلف و گسترده‌ای دارد که باید صاحبان تجارت با آن‌ها آشنا باشند. در زیر به بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

۱ ـ پست الکترونیکی

استفاده از پست الکترونیکی در تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک، باید به‌عنوان یک ضرورت برای رشد تجارت شما مطرح باشد. در خط مقدم، خبرنامه‌های ایمیلی وجود دارد که با توجه به استفاده‌ی آسان می‌تواند کمک خوبی برای معرفی محصولات و یا خدمات شما باشد.

با قرار دادن پیشنهاد ثبت‌نام در سایت و دریافت اطلاعات پست الکترونیکی مشتریان می‌توانید به‌طور پیوسته با آن‌ها در ارتباط باشید. داشتن ارتباط پیوسته با مشتریان باعث می‌شود نام تجاری شما را به‌خاطر داشته باشند و در صورت نیاز به محصولات و یا خدماتی که تجارت شما ارائه می‌دهد بلافاصله به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند و محصول موردنظر خود را خریداری می‌کنند.

آیا صاحبان تجارتی که وب‌سایت ندارند می‌توانند از این راهبرد تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک خود استفاده کنند؟

البته که می‌توانند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که از صفحه فیس‌بوک خود استفاده کنند. اگر آن‌ها قبلاً یک لیست ایمیل داشته باشند، می‌توانند آن را با صفحه فیس‌بوک خود جفت کرده تا یک کمپین کوچک بازاریابی را آغاز کنند.

نوع دیگری از بازاریابی پست الکترونیکی وجود دارد که دارای پیچیدگی بیشتری است. در این نوع از بازاریابی پست الکترونیکی شما باید فهرستی از آدرس پست‌های الکترونیکی مشتریان خود داشته باشید که با توجه به فعالیت آن‌ها به‌طور خودکار پیامی برایشان ارسال شود. به‌عنوان‌مثال، ممکن است مشتری محصول شما را در سبد خرید خود قرار داده باشد ولی خرید خود را نهایی نکرده باشد؛ در این صورت پیام یادآوری برای مشتری ارسال می‌شود و او را نسبت به تلاش مجدد برای خرید ترغیب می‌کند.

انتخاب هر کدام از این روش‌ها به نوع کسب و کار و هدف تعیین شده‌ی شما بستگی دارد.

۲ ـ پرداخت هزینه برای تبلیغات

تبلیغات پرداختی به یک راهبرد تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک تبدیل شده‌اند، امّا این تبلیغات می‌توانند بسیار پرهزینه باشند. وب‌سایت شما با پرداخت هزینه برای یک کلمه‌ی کلیدی خاص می‌تواند در صدر نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار بگیرد.

اگر کلمه‌ی کلیدی مورداستفاده محبوبیت بالایی داشته باشد و بسیاری از کسب و کارها برای جذب مشتری از این کلمه‌ی کلیدی استفاده می‌کنند شما باید هزینه‌ای زیادی بابت آن پرداخت کنید. امّا برای اجتناب از پرداخت هزینه‌ی زیاد می‌توانید از کلمات کلیدی طولانی که متناسب با کسب و کارتان است استفاده کنید.

       تبلیغات دیجیتال

۳ ـ بازاریابی محتوا

یکی دیگر از راهبردهای تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک استفاده از بازاریابی محتوا است. این راهبرد برای هدایت ترافیک به سمت وب‌سایت شما بسیار مؤثر است. مهم‌ترین قسمت بازاریابی محتوا انتخاب کلمه‌ی کلیدی مرتبط است که می‌تواند افراد را به سمت تجارت شما جذب کند.

همچنین می‌توانید با داشتن یک وبلاگ مرتبط با کسب و کار خود به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

۴ ـ شبکه‌های اجتماعی

همه‌ی ما با قدرت رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات آشنا هستیم. این روش امکانات بسیار زیادی را در اختیار صاحبان تجارت قرار می‌دهد که بسیار جذاب و بی‌نظیر است. بااین‌حال، یک نکته‌ی مهم درباره‌ی این روش وجود دارد و آن داشتن پیوستگی ارتباط با افراد است. استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات باید به‌صورت پیوسته با صرف هزینه‌ی ثابت انجام شود.

آیا می‌خواهید از فیس‌بوک، تویتر و یا انیستاگرام استفاده کنید؟ توصیه‌ی ما این است که ابتدا مخاطبین هدف خود را بشناسید و با توجه به تعداد حضور فعالشان در هر کدام از این شبکه‌های اجتماعی یکی را انتخاب کنید.

مزیت‌های تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

اگر می‌خواهید نام تجاری شما دیده شود و به فروش بالایی در کسب و کار کوچک خود دست پیدا کنید با دقت راهبردهای معرفی شده را اجرا کنید. در ادامه، مزیت‌های تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک که انواع مختلفی دارد را بیان می‌کنیم.

      کسب و کارهای کوچک

۱ ـ مقرون‌به‌صرفه بودن

تبلیغات دیجیتال مقرون‌به‌صرفه است، به‌خصوص هنگامی که آن را با تبلیغات سنتی مقایسه می‌کنید که بسیار گران‌تر است. این هزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک که تازه کار خود را آغاز کرده‌اند بسیار زیاد بوده و نمی‌توانند آن را پرداخت کنند.

اگر مالک یک کسب و کار کوچک هستید و تصمیم گرفته‌اید از تبلیغات سنتی مانند تبلیغات چاپی، بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و غیره استفاده کنید بهتر است خود را برای پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد آماده کنید!

برای این‌که تبلیغات شما حرفه‌ای به نظر برسد باید با پرداخت هزینه یک طراح گرافیک استخدام کنید. به‌غیراز این هزینه‌ها برای انتشار آگهی تبلیغاتی خود باید هزینه‌ای به مجله و روزنامه هم پرداخت کنید.

همچنین ممکن است شما بخواهید یک گام جلوتر بروید و تبلیغات رادیو و تلویزیون انجام دهید؛ این بسیار عالی است و فرصت‌های جدیدی برای شما ایجاد می‌کند. امّا باید درک کنید که این نوع از تبلیغات رسانه‌ای هزینه‌های سرسام‌آوری به همراه دارد.

توصیه‌ی ما استفاده از تبلیغات دیجیتال برای کسب و کار کوچک است که با صرف هزینه‌های بسیار کم می‌توانید به بازده‌ی بسیار بالایی دست پیدا کنید.

۲ ـ برنامه‌ریزی سریع و آسان

تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک از مزیت برنامه‌ریزی سریع و آسان برخوردار است. برای تبلیغات سنتی نمی‌توان سریع بودن را به‌عنوان یک مزیت بیان کرد؛ زیرا ممکن است برای انتشار یک آگهی تبلیغاتی هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها زمان نیاز داشته باشد. امّا برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در دنیای دیجیتال این زمان بسیار کمتر است.

طبیعت تبلیغات سنتی این اجازه را نمی‌دهد که به‌سرعت بتوان محصول خود را تبلیغ کرد. امّا در مقابل آن تبلیغات دیجیتال بسیار سریع و آسان می‌توان یک محصول خاص را که در لحظه تصمیم به فروش آن گرفته شده است را تبلیغ کرد و به فروش رساند.

     تبلیغات دیجیتال

۳ ـ ردیابی آسان

همان‌طور که تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک دارای برنامه‌ریزی آسان است، ردیابی آن‌هم به‌راحتی انجام می‌شود. اگر بخواهید آگهی منتشر شده در فضای مجازی را مرور کنید و یا تغییراتی در آن اعمال کنید به‌سرعت و به‌راحتی این امکان وجود دارد.

اگر می‌خواهید بدانید چه راهبردی بیشتر برای شما کارساز است، ردیابی آسان تبلیغات در فضای دیجیتال این امکان را برای شما مهیا کرده است. بله درست است ما در مورد تجزیه‌وتحلیل صحبت می‌کنیم. برای مثال، وب‌سایت شما یک خبرنامه با پست الکترونیکی معمولی دارد و شما می‌خواهید بدانید چند نفر به‌طور منظم آن را باز می‌کنند. این کار به شما کمک می‌کند میزان تأثیرگذاری هر راهبرد را مشخص کنید و با توجه به آن تغییراتی را در راستای افزایش بازدید اتخاذ کنید.

امّا در تبلیغات سنتی به‌عنوان‌مثال، بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر نمی‌توان هیچ‌گونه تحلیلی از میزان بازدید افراد داشت. ردیابی تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و تجزیه‌وتحلیل آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استفاده از تبلیغات در فضای مجازی است.

۴ ـ به‌روزرسانی آسان

با توجه به این‌که تبلیغات دیجیتال دارای قابلیت ردیابی آسان است، به‌روزرسانی آن هم به‌راحتی قابل انجام است. این بسیار مفید است برای وقتی که شما می‌خواهید تغییرات عمده و یا کمی بر روی آگهی خود اعمال کنید. چه‌کاری باید انجام دهید زمانی که به یک پیام بهتر از آنچه دیروز منتشر کرده‌اید رسیده باشید؟ و یا این‌که چه‌کاری باید انجام دهید زمانی که قصد فروش فوری محصول خود را دارید؟

خُب، تمام کاری که باید انجام دهید این است که تبلیغات منتشر شده‌ی خود را به‌روزرسانی کنید؛ فرقی نمی‌کند از کدام شبکه‌ی اجتماعی استفاده کرده‌اید شما می‌توانید به‌سرعت آگهی منتشر شده‌ی خود را با توجه به نیازتان تغییر دهید.

در تبلیغات سنتی امکان به‌روزرسانی آگهی وجود ندارد. زمانی که تبلیغ خود را ارسال می‌کنید، دیگر هیچ بازگشتی وجود ندارد. اگر شما از تبلیغات آفلاین استفاده می‌کنید قبل از ارسال آگهی همه چیز را چندین بار بررسی کنید تا خطای احتمالی به حداقل برسد.

    تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک

۵ ـ هدفمند بودن

تبلیغات دیجیتال هدفمند هستند. به این معنی که شما افراد خاصی را مطابق کسب و کارتان انتخاب می‌کنید و برای آن‌ها محتوای تبلیغاتی ارسال می‌کنید. چگونه می‌توانیم تبلیغات دیجیتال خود را هدفمند کنیم؟

ابزارهای بسیار زیاد و متنوعی توسط شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار داده می‌شود که بتوانید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. به‌عنوان‌مثال، شما قصد فروش محصولات مرتبط با کودکان را دارید. در این صورت باید کلیدواژه‌های مرتبط با آن را جستجو کنید و افراد موردنظر خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید در گروه‌هایی عضو شوید که در آن والدین کودکان تازه متولد شده حضور دارند.

یکی دیگر از مزیت‌های تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک گستره‌ی وسیعی است که شما در کل دنیا می‌توانید پوشش دهید و محصولات خود را به سرتاسر دنیا ارسال کنید بدون شک این امکان برای تبلیغات سنتی وجود ندارد.

ما در عصر تکنولوژی و فن‌آوری‌های دیجیتال زندگی می‌کنید. اینترنت که در سال‌های اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است زندگی تمامی افراد را تحت تأثیر خود قرار داده است. در گذشته برای راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک و معرفی آن به مردم نیاز به بودجه‌ی بسیار زیادی بود؛ امّا امروزه با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هزینه‌های تبلیغات و معرفی محصولات بسیار کاهش یافته است.

تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک مزیت‌های زیادی دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شده است.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *