ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۷/۰۴
512 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

آیا شما هم قصد دارید کسب‌وکار اینترنتی خود را رونق ببخشید؟ یا قصد دارید وب‌سایتی راه اندازی کرده و از طریق تبلیغات اینترنتی درآمد کسب کنید؟

یکی از ساده‌ترین راه‌های جذب مشتری و افزایش درآمد در دنیای امروز، تبلیغات اینترنتی است. راه‌های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد. در دنیای مجازی امروز، شما می‌توانید بدون پرداخت حتی یک ریال برای کسب‌وکار خود تبلیغات گسترده‌ای انجام دهید. و یا فقط با انجام تبلیغات درآمد خوبی بدست آورید. اگر می‌خواهید روش‌های افزایش درآمد با بهره‌گیری از تبلیغات اینترنتی را بشناسید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همان طور که گفتیم برای تبلیغات اینترنتی روش‌های مختلفی وجود دارد، اما مهم این است که تجارت شما به کدام یک از این روش‌ها نیاز دارد؟ از نمایش تبلیغات گرفته تا سئو و PPC ، در ادامه راهنمای کاملی درباره انتخاب روش تبلیغات اینترنتی بیان خواهیم کرد.

نمایش تبلیغات در وب‌سایت‌ها

این روش نوعی تبلیغات اینترنتی با هزینه آنلاین است که برای ساخت آن‌ها معمولاً از تصاویر و متن استفاده می‌شود. محبوب‌ترین اشکال نمایش تبلیغات: بنرها، صفحات فرود (LP) و پنجره‌های بازشو هستند. نمایش تبلیغات با تبلیغاتی که در گوگل انجام می‌گیرند کاملا متفاوت است، زیرا در نتایج جستجو گوگل نشان داده نمی‌شوند.

معمولاً این نوع تبلیغات اینترنتی در وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها مشاهده می‌شوند، این تبلیغات به منظور تغییر توجه کاربر به سمت محصولات یک شرکت خاص تهیه می‌شوند. در زمینه همکاری برای بازاریابی، این نوع تبلیغات می‌تواند موفقیت بسیار خوبی داشته باشد. و برای صاحبان وب‌سایت‌هایی که وضعیت خوبی در رنکینگ گوگل دارند، سودآور باشد. براساس اطلاعات دنیای دیجیتال، بازدیدکنندگان وب‌سایت‌هایی که از نمایش تبلیغات استفاده می‌کنند،۷۰٪ احتمال دارد که از این طریق به وب سایت شما سر بزنند.

 تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی با بازاریابی و بهینه‌سازی موتور جستجو (SEM) و (SEO)

SEM و SEO دو نوع تبلیغات آنلاین هستند که باعث ارتقاء محتوا و افزایش بازدید از طریق جستجوها می شوند.

SEM: این مفهوم گسترده تر از سئو است. در واقع سئو و تبلیغات گوگل هر دو زیر مجموعه این مفهوم هستند. به طور کلی به هر گونه استفاده از موتورهای جستجو جهت بازاریابی SEM یا Search Engine Marketing می‌گویند. این نوع بازاریابی کمک بسیاری به مشاغل می‌کند تا میزان فروش خود را افزایش دهند.

SEO: برای کسب رتبه بالاتر در نتایج موتور جستجوی گوگل، تبلیغ‌کنندگان از تاکتیک‌های مختلف سئو استفاده می‌کنند. از جمله لینک سازی، هدف قرار دادن کلمات کلیدی پر بازدید، انتخاب بهترین توضیحات متا و ایجاد محتوای سطح بالایی که سایر سایت‌ها به آن لینک بدهند.

به طور کلی، هرچقدر محتواب هتری تهیه کنید و تعداد سایت‌هایی که به سایت شما لینک می‌دهند بیش‌تر باشد، گوگل اولویت بالاتری را برای نمایش سایت شما در نظر خواهد گرفت، این کار یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات در دنیای اینترنت است. در حالی که SEM یک روش پرداخت شده است، سئو یک روش کم‌هرینه تر و الیته بلند مدت‌تر است.

رسانه‌های اجتماعی

شکی نیست که تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، همچنان به روند سریع رشد خود ادامه می‌دهد. این اعداد را در نظر بگیرید: ۱.۶۵ میلیارد حساب اجتماعی فعال موبایل در سطح جهان وجود دارد که هر روز ۱ میلیون کاربر فعال اجتماعی جدید به آن اضافه می‌شوند. براساس آمار، بودجه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان از ۱۶ میلیارد دلار به ۳۱ میلیارد دلار (یعنی دو برابر در ۲ سال گذشته) رسیده است.

دو نوع تبلیغات اینترنتی در رسانه‎های اجتماعی می‌تواند انجام بگیرد:

اولین تکنیک، تبلیغات به شکل تبادل و دیگری درخواست تبلیغات کسب‌وکارتان به صورت آگهی در حساب‌های دیگر است.

پست‌های تبلیغاتی یا حمایتی، روش محبوب شرکت‌ها برای دستیابی به تعداد مشتری بیش‌تر است، این روش بدون پرداخت هزینه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا در سطح گسترده و به صورت تاثیرگذاری، تبلیغات انجام دهید. اینستاگرام و تلگرام محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی شرکت‌ها در ایران، برای جذب مشتری هستند.

این روش تبلیغات اینترنتی نه تنها به رواج کسب‌وکار شما کمک بسیاری کرده و باعث افزایش درآمد می‌شود، بلکه شما می‌توانید با ساختن حساب‌ و تولید محتوای جذاب و جذب کاربران به صفحات خود، آگهی تبلیغاتی پست کرده و کسب درآمد کنید. امروزه بسیاری از افراد که از توانایی تولید محتوا در زمینه‌ی شغلی خود  برخوردارند، از این روش کسب درآمد می‌کنند.

    تبلیغات اینترنتی

تبلیغات محلی

آیا تا بحال متوجه تبلیغاتی انتهای وبلاگ‌ها یا پست‌های فیسبوک شده‌اید؟ آن‌هایی که معمولا به شکل “بیش‌تر بخوانید” یا “سایر افراد پسندیده‌اند” یا “محصولات مرتبط”، نمایش داده می‌شوند و با کلیک بر روی آن‌ها، کاربران وارد صفحات دیگر شده و محصولات یا خدمات جدید را می‌بینند. این تبلیغات به تبلیغات اینترنتی محلی مشهورند.

پرداخت با هر کلیک (PPC)

پرداخت با هر کلیک (PPC) مفهوم خود را با اسمش توضیح می‌دهد. این تبلیغات روشی است که در آن صاحبان وب‌سایت‌ها به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغاتشان انجام می‌گیرد، مبلغی را به موتور جستجو پرداخت می‌کنند. در واقع گوگل از شما پول دریافت می‌کند تا تعداد بازدید شما را بالا ببرد.

 حتما تا بحال دیده‌اید وقتی که اسم محصولی را در گوگل جستجو می‌کنید، اولین سایت‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، در ابتدای نامشان یک علامت Ad داخل مربع قرار دارد. این سایت‌ها جزو آن دسته از سایت‌هایی هستند که از سیستم تبلیغات گوگل به نام Google Ads استفاده می‌کنند.

در این روش تبلیغ‌کنندگان فقط وقتی هزینه می‌پردازند که کاربر روی تبلیغ آن‌ها کلیک می‌کند. اگر تبلیغ وب‌سایت شما توسط ۱۰۰ نفر مشاهده شده باشد و فقط ۱ نفر روی تبلیغ کلیک کرده باشد، هزینه تبلیغات را فقط در حد همان ۱ نفر که کلیک کرده است، پرداخت خواهید کرد. تبلیغات PPC معمولاً متن هستند.گاهی تصویر کوچکی نیز دارند. جالب است بدانید که ۶۴.۶٪ از افراد وقتی به دنبال خرید یک کالا بصورت آنلاین هستند، روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کنند.

    تبلیغات اینترنتی

بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد نوعی تبلیغات اینترنتی است که دقیقاً همان چیزی را به کاربر شما ارایه می‌دهد که او می‌پسندد.  به احتمال زیاد بارها با این صحنه در هنگام ورود به وب‌سایت‌ها مواجه شده‌اید که از شما اجازه می‌خواهند تا از سیستم کوکی، بر روی ورود شما به وب‌سایت استفاده کنند. این فناوری مبتنی بر کوکی، به معنای واقعی کلمه کاربر را در سراسر اینترنت دنبال می‌کند تا درباره علایق و آنچه که او به دنبالش هست، بیش‌تر بداند.

این فناوری توسط اطلاعتی در مرورگر کامپیوتر کاربر انجام می‌گیرد و به این وسیله تاریخ و صفحات مرور شده کاربر را، به اطلاع گوگل می‌رساند.

تبلیغات اینترنتی به روش بازاریابی مجدد به این صورت است که؛ اگر کاربری قبلا از سایت بازدید کرده باشد و به موضوع خاصی علاقه نشان دهد و بعد سایت دیگری را که عضو سیستم تبلیغ گوگل است، مرور کند، سایت مقصد با توجه به علایق کاریر برای او تبلیغات را نمایش می‌دهد.

آمارها نشان می‌دهد که تنها ۲٪ از ترافیک مربوط به اولین بازدید‌ها است. این بدان معنی است که ۹۸٪ از کاربران هنگامی که جستجو انجام می‌دهند، با روش بازاریابی مجدد یا همان کوکی‌ها هدف قرار می‌گیرند. و علایق آن‌ها برایشان نمایش داده می‌شود.

بازاریابی پورسانتی یا affiliate marketing

بازاریابی پورسانتی که یکی از روش‌های بسیار موفق و رو به رشد در صنعت دیجیتال مارکتینگ است. به این صورت انجام می‌گیرد که؛ سایت‌هایی خارج از حیطه کسب‌وکار شما، پیشنهاد خرید یا معرفی محصولات شما را انجام می‌دهند و به ازای هر فروشی که توسط تبلیغات اینترنتی آن‌ها انجام می‌دهید، کمیسیون دریافت می‌کنند.

این روش در اصل، یک توافق‌نامه تبلیغات سه جانبه بین تبلیغ‌کننده، فروشنده و مصرف‌کننده است. این مورد بین وب نویسانی که تعداد زیادی مخاطب دارند و به دنبال کسب درآمد هستند، رواج دارد.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی به ویژه در بین نسل جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فیلم‌های دیجیتال تبلیغاتی، تقریباً با ۵ میلیارد دلار درآمد و بالاترین میزان کلیک، در صدر لیست روش‌های تبلیغات اینترنتی قرار دارند و ۵۵٪ از بینندگان، فیلم‌ها را به طور کامل مشاهده می‌کنند.

ویدئوهای تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی مانند یوتوب، اینستاگرام و فیسبوک بیش‌ترین دنبال‌کننده و بازار تبلیغات اینترنتی را دارند.

یوتیوب سکوی شماره یک بستر تبلیغات ویدئویی را در اختیار دارد. گزارشات نشان می‌دهد که ۴۸٪ از بازاریابان قصد دارند تا این روش را به برنامه بازاریابی دیجیتال خود در سال آینده اضافه کنند.

بهترین و مناسب‌ترین روش تبلیغات اینترنتی برای کسب‌وکار ، بستگی به هدف شما دارد. به طور قطع در بین موارد گفته شده، راه حلی برای تبلیغ تجارت شما وجود دارد. فقط کافی است کمی دقت و خلاقیت به خرج دهید.

آیا حاضر به خرج کردن هیچ پولی نیستید؟ خب اشکالی ندارد، با یک رسانه اجتماعی یا روش سئو شروع کنید. اگر حاضرید برای تبلیغات هزینه بپردازید، یکی از انواع تبلیغات اینترنتی یاد شده را امتحان کنید.

اگر جزو آن دسته افراد هستید که بودجه بسیار کمی دارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، بهتر است درباره تولید محتوای با کیفیت در رسانه‌‌های اجتماعی بیش‌تر فکر کنید. اگر ایده خوبی داشته باشید می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی با تبلیغات اینترنتی در بستر این رسانه‌ها، کار خوبی را برای خود دست و پا کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *