ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۴
809 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

همه ما با ویروس آشنایی داریم. ویروس مواد ژنتیک خود را وارد سلول سالم می‌کند و سلول میزبان را تغییر می‌دهد. یک ویروس نسبتاً مؤثر می‌تواند سلول میزبان را تبدیل به یک کارخانه تکثیر ویروس کند. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان از خاصیت ویروس در بحث بازاریابی ویروسی استفاده می‌کنند. فرض کنید شما بتوانید با استفاده از بازاریابی ویروسی کسب و کار خود را به ۵۰ نفر معرفی کنید و در همان لحظه هر یک از این افراد به ۵۰ نفر دیگر کسب و کار شما را معرفی کنند در نتیجه در کمتر از چند لحظه بیش از ۲۵۰۰ نفر از کسب و کار شما مطلع خواهند شد. در حال حاضر با استفاده از اینترنت بازاریابی ویروسی بسیار پررنگ شده است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از این روش استفاده می‌کنند.

بازاریابی ویروسی ارزشی

در حالت بازاریابی ویروسی ارزشی، افراد تجربیات و احساسات خوب خود را به هنگام خرید با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این حالت بسیار به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند زیرا بهترین حالت تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان است زیرا فرد اول محصولی را امتحان می‌کند و احساس و تجربه خوبی دارد پس او به فرد دیگری می‌گوید که او نیز این محصول را امتحان کند. در حال حاضر سایت‌های بزرگ دنیا از قبیل Amazon از این نوع بازاریابی استفاده می‌کنند.

بازاریابی ویروسی حیله‌ای

افراد به دلایل زیادی، از طریق تشویق دیگران سعی در فروش محصول می‌کنند. فرد اول سعی می‌کند تا فرد دومی را متقاعد به خرید محصول و یا خدمات کند زیرا با فروش این محصول پاداش و یا پورسانتی به فرد اول ارائه می‌شود. فرد اول به هیچ عنوان از کیفیت خدمات با خبر نیست. چنانچه محصول با کیفیت نباشد واکنش شدید استفاده‌کنندگان را در پی خواهد داشت. این نوع بازاریابی صرفاً به فروش فکر می‌کند.

(منبع: مدیریت در کسب و کار الکترونیکی تألیف عباس پاپی، محمدباقر حمزه)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “بازاریابی ویروسی”

  1. بازاریابی ویروسی محتوایی بسیار رایج شده است ، به این روش که شرکت ها ویدئویی با محتوای اثربخش و معمولا با موضوعات عمومی میسازند که در سطح اینترنت پخش شود و به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ویدئو نام تجاری برند خود را تبلیغ می کنند ، روشی است بسیار اثربخش و ارزان ، اما ایده طرح خیلی مهم و بعضا پیچیده می باشد .

  2. امین ربیعی گفت:

    به لطف شبکه های اجتماعی بازاریابی ویروسی چندین برابر از قبل بیشتر و سریعتر شده ،این موضوع علاوه در بیزنس ها در بازیگران و هنرمندان نیز بسیار رایج شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *