بازاریابی در شبکه های اجتماعی آیا شما از توئیتر، اینستاگرام یا یوتیوب استفاده می کنید؟ آیا مرکز خرید شما در فیسبوک عضو است؟ در لینکداین چطور؟ اگر پاسخ "نه" است، قطعا فرصت مناسبی را برای ارتباط کم هزینه با مخاطبان از دست داده اید. مخصوصا در شرایط امروزی که بودجه های بازاریابی کاهش یافته است. امروزه اکثر شرکت ها وب سایت های خوبی دارند؛ اما باید به شبکه های اجتماعی نگاهی ویژه کرد. شبکه های اجتماعی می تواند ابزار اصلی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.استفاده از ظرفیت ها
استفاده از ظرفیت ها هنگامی که برای مجله ی اقتصادی و بزرگ کار می کردم، تصمیم گرفتیم که به دلیل مشکلات، بخشی از کارمان را تعطیل کنیم. با موقعیتی مواجه شده بودیم که لازم بود تعداد زیادی از کارکنان مان...
هدف جویی خود به خود
هدف جویی خود به خود کبوتر لانه یابی را بگیرید و او را در قفس بیندازید، روی قفس را با پتویی بپوشانید، قفس را در جعبه ای بگذارید و بعد جعبه را در یک کامیون قرار بدهید. می توانید هزار...
تشویق و حمایت، نه سرزنش و عیب جویی
تشویق و حمایت، نه سرزنش و عیب جویی این مقاله درسی است درباره ی جا انداختن تغییر در دنیای پرتنش امروزی. مدت ها پیش از دو نفر دوستانم خواستم، گروهی برای حسابرسی در سازمان تشکیل دهند تا مطمئن شویم با...
شما دنیای خود را خلق می کنید
شما دنیای خود را خلق می کنید شاید بزرگترین کشف در تاریخ انسانی قدرت ذهن شماست که تقریبا تمامی جنبه های زندگی شما را خلق می کند. همه چیز زندگی شما به شکل یک اندیشه، یک آرزو، یک خواسته یا...
بازاریابی ویروسی (احساسات ۴)
آتش افروزی با محرک های قوی اگر می خواهید احساسات مردم را تحریک کنید، تا آنچه را که مد نظرتان است، به هم انتقال دهند حس هایی را انتخاب کنید که آتش درونی شان را شعله ور می کند: محرک...
موقعیت های کلیدی را مشخص کنید.
در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم. موقعیت های کلیدی را مشخص کنید. مار کبری دارای قدرت فراوان، سم زیاد و انرژی سرشار...