ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۰۷
592 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

آیا شما از توئیتر، اینستاگرام یا یوتیوب استفاده می کنید؟ آیا مرکز خرید شما در فیسبوک عضو است؟ در لینکداین چطور؟ اگر پاسخ “نه” است، قطعا فرصت مناسبی را برای ارتباط کم هزینه با مخاطبان از دست داده اید. مخصوصا در شرایط امروزی که بودجه های بازاریابی کاهش یافته است.

امروزه اکثر شرکت ها وب سایت های خوبی دارند؛ اما باید به شبکه های اجتماعی نگاهی ویژه کرد. شبکه های اجتماعی می تواند ابزار اصلی استراتژی ارتباطی یک مرکز خرید باشد. این ابزار می تواند نرخ بازگشت سرمایه (ROI) شگفت انگیزی را برای شما فراهم کند.

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی باید یکی از بخش های استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی شما باشد که به ساخت آگاهی برند (Brand Awareness) و وفاداری برند (Brand Loyalty) شما کمک کند.

اجازه دهید برخی تعاریف را با یکدیگر مرور کنیم:

  • بازاریابی موبایلی: با رشد فزاینده ی گوشی های هوشمند تلفن همراه، بازاریابی موبایلی رشد زیادی داشته است و از ابزارهای مختلف متنی و تصویری برای جذب مخاطبان استفاده می کند.
  • لینکداین: یکی از شبکه های اجتماعی است که به حرفه ای ها تخصیص یافته است. این شبکه در بیش از ۱۷۰ کشور مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از شرکت ها، نیروی کار مورد نیاز خود را از این شبکه تامین می کنند.
  • فیسبوک: پرمخاطب ترین شبکه ی اجتماعی است، که افراد به صورت رایگان در آن عضو شده و در صفحه های شخصی خود، مشخصات، علایق و سرگرمی های خود را اشتراک گذاری می کنند.
  • اینستاگرام: شبکه ی اجتماعی با تمرکز روی عکس و ویدئو است. این شبکه سریع ترین نرخ رشد را در بین شبکه های اجتماعی داشته و در سال ۲۰۱۲ توسط فیسبوک خریداری شد.
  • توئیتر: شبکه ی اجتماعی رایگانی است که در حوزه ی وبلاگ نویسی فعالیت می کند. این شبکه برای مخاطبان این امکان را فراهم می کند تا نظرات خود را “توئیت” کرده و بتوانند توئیت دیگران را بخوانند و نظر دهند. توئیت ها دارای محدودیت ۱۴۰ کاراکتر می باشد.
  • بلاگ یا وبلاگ: نوعی وب سایت است که معمولا توسط یک نفر مدیریت می شود که با یک استراتژی یکپارچه، رویدادها و خروجی های دیگر مانند عکس و ویدئو را اشتراک گذاری می کنند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *