ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۰۶
1,054 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

چرا باید ترس ها را نوشت؟

از جانین پرسیدم که چرا فکر می کند نوشتن ترس هایش درباره ی رفتن به اروپا، تفاوت ایجاد کرد؟

او توضیح داد که نوشتن ترس های خود، نگرش منفی و نگرانی را از وجود انسان بیرون می کشد. تنها چیزی که ترس، در بدن موجب می شود، سوء هاضمه است.

جانین به نوشتن احساس منفی می پرداخت و با به خاطر آوردن اینکه سفر لذت زیادی دارد، از آن نوع نوشتن دست بر می داشت. “بنابراین راجع به لذت سفر نوشتم. فقط چون بی پول بودم و داشتم شغلم را ترک می کردم، به این معنی نبود که نباید اتفاق بیفتد.”

درسی که از ماجرای جانین می توان گرفت این است که بگذارید نوشتن، “جایی برای گذاشتن نگرانی های شما” باشد. اگر هم ترس های خود، هم رویاهایتان را بنویسید، خودتان حرکت در مسیری را شروع می کنید، فرصتی پدید می آید که سختی مسیر را کمی کاهش می دهد.

حالا شما
  1. آیا هنگام نوشتن اهداف اصلی خود احساس کردید ترس ها بلافاصله در وجودتان رخته کردند؟ یک امکان برای از میان بردنشان وجود دارد. آنها را در ذهن خود جا نگذارید؛ آنها را بنویسید.  نوشتن، آرزو و هدف را از ترس، جدا می کند؛ نوشتن درباره ی نگرانی تان، ترس را به چیزی بیرون از هدف شما تبدیل می کند.
  2. عکس فردی را در حال فریاد کشیدن، با ظاهری شرور و دست به کمر، حق به جانب، متکبر و مغرور پیدا کنید. این عکس را روی “صفحه ی ترس ها” ی خود، بچسبانید. فهرست بلند بالایی را از تاسف ها، قضاوت های نادرست شخصیت، انتقاد گستاخانه، حرف های تحقیر آمیز، تند و بی امان بنویسید. ضمیر دوم شخص به کار ببرید و منفی باشید.
  • تو به اندازه ی کافی خوب نیستی.
  • تو هرگز موفق نخواهی شد.
  • پول داشتنِ خیلی زیاد، به لحاظ اخلاقی درست نیست.
  • تو به قدر کافی با استعداد نیستی.
  • حقوقت کم خواهد شد.
  • تو شکست خواهی خورد.

حالا عکسی از یک شخص شاد پیدا کنید که دست هایش را بالا گرفته و در حال شادمانی و بالا و پایین پریدن است. این عکس “صفحه ی هورا” ی شماست.

تک تک جمله های “صفحه ی ترس” را به نوبت به جمله های مثبت تبدیل کنید؛ ضمیر اول شخص و زمان حال به کار ببرید.

  • من بهترین هستم.
  • من موفق هستم.
  • حقوقم به سرعت دارد افزایش می یابد.
  • من شجاع هستم، من مصمم هستم.
  • آنچه عرضه می کنم، خاص است.
  • خانواده و دوستانم، به موفقیتم افتخار می کنند.
  • من ثروتمند و سرشناس هستم.

نوشتن ترس هایتان، تسلط آن ها را بر شما از بین می برد؛ نوشتن ترس های خود، به شما امکان و انرژی می دهد که کم کم به نحو متفاوتی فکر کنید و با دنیایی از راه حل ها روبرو شوید.

(منبع: بنویس تا اتفاق بیفتد، هنریت آن کلاوسر)

ادامه ی مقالات موفقیت شخصی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “چرا باید ترس ها را نوشت؟”

  1. من بقصد افزودن اطلاعاتم هم مطالعه میکنم عالی بود موفق باشید

  2. شکوه معصومی گفت:

    من به ارزوهایم میرسم وموفق خواهم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *