وقتی از شما می پرسند«چه کاره اید؟» در نقش یک برنده ظاهر شوید سؤالی که اغلب آشنایان جدید از شما می کنند این است: « چه کاره اید ؟» همان طور که در مبحث قبلی و در بحث «اهل کجا هستید؟» گفتیم، کافی نیست که در جواب این سؤال بگویید: «من حسابدار هستم»، «من نویسنده هستم.» و نخواهید که سؤال کننده مجبور شود از شما مثلا بپرسد که چه مطلبی مینویسید. یا در کجا حسابداری می کنید. نخواهید که سؤال...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.فقط از کارمندان برجسته قدردانی نکنیم!
فقط از کارمندان برجسته قدردانی نکنیم! اگر شما همه ی افراد برجسته را در بخش صنعت خود بکار بگیرید و آنها را برای شرکت خود استخدام کنید، در پایان سال تنها یک نفر مقام درجه او را به خود اختصاص...
اثر مرکب: تغییر محیط، چشم اندازتان را تغییر می دهد
اثر مرکب: تغییر محیط، چشم اندازتان را تغییر می دهد زمانی که در حرفه ی املاک و مستغلات بودم، در یک محیط با جمعیت بسیار کم، زندگی و کار می کردم. آدم های مشابه که در سطح یکسانی مشغول به...
نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید
نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید اولین بار با این جمله در کتابی بسیار زیبا به نام "پناهگاهی برای روح" اثر ویکتوریا موران، آشنا شدم. او به ما یادآوری می کند که مسائل به ظاهر مهم مانند...
چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟
چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟ در یک همایش شرکت کرده اید. هر کسی را که ملاقات می کنید از شما می پرسد" اهل کجا هستی؟" اگر در دو کلمه جواب بدهید که مثلا من اهل وینه موکا نوادا...
برندسازی شخصی: عناصر دیداری
برندسازی شخصی: عناصر دیداری تصویرها تاثیر قدرتمندی بر مخاطب میگذارند و استراتژیهای زیادی برای بهکارگیری رنگ، فونت و لوگو برای برندها وجود دارد: رنگ: برندهای شرکتی به شدت به رنگ وابستهاند. شما لوگوی برند شرکتها و بیشتر چیزهایی که میخرید را...
نوازش خواستن در تحلیل رفتار متقابل
نوازش خواستن در تحلیل رفتار متقابل افسانه ای اسطوره ای در مورد نوازش وجود دارد که تقریبا همه ما آن را آموخته ایم. این افسانه می گوید: «نوازشهایی را که طلب می کنید بی ارزش هستند.» ولی واقعیت چنین است...