ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
990 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟

در یک همایش شرکت کرده اید. هر کسی را که ملاقات می کنید از شما می پرسد” اهل کجا هستی؟” اگر در دو کلمه جواب بدهید که مثلا من اهل وینه موکا نوادا هستم، انتظار دارید با شما چگونه برخورد کند؟ کسی که از شما این سوال را کرده با خود می گوید: حالا چه باید بگویم؟

به دیگران و به خودتان لطفی بکنید . هرگز با یک جمله کوتاه جواب این سوال را ندهید. وقتی کسی از شما می پرسد اهل کجا هستی؟ به او جوابی بدهید که حرفی برای گفتن پیدا کند. کافیست یکی دو جمله درباره شهری که در آن زندگی می کنید بگویید. چه بهتر که در رابطه با محل زندگیتان به حقیقتی اشاره کنید یا درباره اتفاق جالبی که آنجا افتاده حرفی بزنید یا درباره اتفاق جالبی که آنجا افتاده حرفی بزنید.

حرفی درباره شهرتان بزنید

هرگاه از شما می پرسند : اهل کجا هستی؟ کافی نیست که صرفا به شهر محل زندگیتان اشاره کنید. چه بهتر که اطلاعاتی درباره واقعیتهای مربوط به شهرتان داشته باشید و پس از آنکه گفتید اهل کدام شهرید، یکی دو جمله ای درباره شهرتان حرف بزنید. اینگونه رفتار یک متخصص ارتباطات را به نمایش می گذارید

طعمه ی ماهی و طعمه ی کوسه متفاوت است

وقتی سر صحبت را باز میکنید باید در نظر داشته باشید با چه کسی صحبت می کنید و چگونه صحبت را ادامه می دهید.

مثلا اگر در یک موزه هستید و کسی از شما می پرسد که اهل کجایید می توانید بگویید: اهل واشنگتن دی سی هستم. میدانید این شهر را همان کسی طراحی کرده که پاریس را طراحی کرده؟

ولی اگر در یک مهمانی خصوصی هستید و کسی این سوال را از شما می پرسد می توانید بگویید: اهل واشنگتن دی سی هستم. و سپس یک موضوع اجتماعی روز را به میان بکشید.

اگر با یک آلمانی صحبت می کنید از ساختمان هایی که با شباهت به معماری آلمان دارند در شهرتان یا مناطق مورد علاقه آنها صحبت کنید.

خلاصه همیشه مقداری اطلاعات عمومی درباره ی شهر خود و سایر مناطق دنیا داشته باشید. این بهترین روش برای احساس نزدیکی به افراد است.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟”

  1. Reza گفت:

    این مطالب رو شما کپی می کنین ؟ ما ایرانی هستینم نمی تونیم بگیم اهل واشنگتن دی سی که ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *