برندسازی شخصی: نقطهی مطلوب خودتان را برای رقابت پیدا کنید نقطهی تقاطعی وجود دارد که در آنچه برای عرضه دارید، کسانی که میخواهید با آنها کار کنید، بازارهایی که به آنها خدمت میدهید و اندیشههایی که برای ارائه دارید همگی جمعاند. این نقطه، گوشهی امن یا نقطهی مطلوب شماست که منحصر به خودتان است. وقتی نقطهی مطلوبتان را پیدا کردید، گوشهی امنی را هم که میخواهید برای توسعهی برند شخصیتان از آن استفاده کنید، پیدا میکنید. دوستی دارم که مشاور...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش :حقیقت فروش
قدرت فروش : حقیقت فروش ابتدایی ترین مطلبی که مربیان فروش به شاگردان شان می آموزند، این است که فروش همان انتقال کالاها و خدمات از راه کانال های توزیعی برای رساندن به مشتری نهایی است. در واقع شاید این...
کارمندان بدقلق :با افراد بدقلق چطور ارتباط برقرار کنید؟
کارمندان بدقلق :با افراد بدقلق چطور ارتباط برقرار کنید؟ اصلی ترین سلاح در زرادخانه ی مدیریتی شما برای سر و کله زدن با آدم های بدقلق، فهم و شعور شما در برقراری ارتباط است. با ارتباط ماهرانه و موثر، می...
اهداف مشخص کسب و کار بازاریابی محتوایی
اهداف مشخص کسب و کار بازاریابی محتوایی آگاهی از برند و تقویت آن تقریبا اولین چیزی که در نگاه به بازاریابی محتوایی، به ذهن انسان خطور می کند، آگاهی از برند brand awareness است. شاید هدف فقط تلاشی برای یافتن...
گاو بنفش : حقیقت تلخ بازاریابی
گاو بنفش : حقیقت تلخ بازاریابی برای باز کردن این مطلب ابتدا مثالی مطرح می کنیم. اجازه دهید نگاهی به کتاب های یوگا بیندازیم. مشکل کتاب هایی که در رابطه با چگونگی انجام حرکات یوگا نوشته شده این است که تنوع...
چگونه پشت تلفن به خواسته های خود برسید
چگونه از طریق تلفن به خواسته های خود برسید مطلبی را درباره یک آدم مشهور میدانم که دارای هتلهای زنجیره ای در کشورهای مختلف است. این شخص که در اینجا نامش را اد می گذاریم، همه ساله هزاران نفر را...
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :مریضباش، فکرنکن و احساسنکن
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل : مریض باش، فکر نکن و احساس نکن مریض باش (دیوانه و نامتعادل باش) تصور کنید که پدر و مادر، هر دو افراد پر مشغله ای هستند و تمام روز را در بیرون از...