ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
384 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: نقطه‌ی مطلوب خودتان را برای رقابت پیدا کنید

نقطه‌ی تقاطعی وجود دارد که در آنچه برای عرضه دارید، کسانی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید، بازارهایی که به آن‌ها خدمت می‌دهید و اندیشه‌هایی که برای ارائه دارید همگی جمع‌اند. این نقطه، گوشه‌ی امن یا نقطه‌ی مطلوب شماست که منحصر به خودتان است. وقتی نقطه‌ی مطلوبتان را پیدا کردید، گوشه‌ی امنی را هم که می‌خواهید برای توسعه‌ی برند شخصی‌تان از آن استفاده کنید، پیدا می‌کنید.

دوستی دارم که مشاور شغلی و شرکتی است. او نقطه‌ی مطلوبش را در کار با مدیران جوان در شرکت‌های بین‌المللی پیدا کرده است. به گفته‌ی خودش، نقطه‌ی مطلوب او آموزش توسعه‌ی مدیریت به این مدیران و کمک به بهتر شدن آن‌ها است. او دوست دارد با حرفه‌ای‌های سطح متوسط کار کند که مشتاق توسعه‌ی کارشان در عرصه‌ی بین‌المللی هستند.

پیدا کردن نقطه‌ی مطلوب باعث می‌شود بتوانید با خودتان روراست بمانید و می‌تواند شما را در مسیری قرار دهد که بتوانید گوشه‌ی امن‌تان را گسترش دهید. چه کارآفرین باشید و چه برای یک شرکت کار کنید، این روند به‌دردتان می‌خورد. (نقطه‌ی مطلوب شما در محل کار چیزی است که به آن معروف می‌شوید.)

سوزان گارنری که در مقالات گذشته یکی از تکنیک‌هایش را برایتان بیان کردم، فرآیندی برای پیداکردن نقطه‌ی مطلوب (گوشه‌ی امن) معرفی کرده است. بسیاری از پرسش‌هایی که در این فرآیند مطرح می‌شود، در مقالات گذشته آمده است. اگر روی آن مقالات کار کرده‌اید، بخشی از این فرآیند را قبلا انجام داده‌اید. توصیه می‌کنم چند دقیقه وقت بگذارید و این کار را انجام  دهید و اگر پاسخ‌های دیگری دارید، آن را در ژورنال برندسازی شخصی‌تان وارد کنید.

مخاطب هدف شما چه کسی است؟ از کار کردن با چه کسی بیشتر لذت می‌برید؟ چرا؟ با کدام افراد بیشترین موفقیت را تجربه کرده‌اید؟ با چه کسانی ارزش‌ها و علائق مشترک دارید؟ آیا آن‌ها مشکل رایجی دارند که شما برایشان راه حل دارید؟ با استفاده از این موارد، آن‌ها را توضیح دهید: ویژگی‌های جمعیت شناختی (برای مثال، سن، جنسیت، محل زندگی، میزان تحصیلات، زمینه‌ی شغلی)؛ ویژگی‌های روان‌شناختی (برای مثال علائق، سرگرمی‌ها، آرزوها، نیازها، هوش هیجانی)؛ موانع یا مشکلات اصلی؛ ارزش‌ها و هدف‌ها.

چه چیزی برای عرضه به بازار هدفتان دارید؟ چه راه‌حل‌هایی برای مشکلات دارید؟ چه نتایجی به‌دست آورده‌اید که اثبات شدنی باشد؟ چه محصولات، خدمات یا ترکیبی از هر دو دارید؟

بازار هدف شما کجاست؟ آنلاین، آفلاین یا هر دو؟ اگر بازار شما اینترنتی نیست، محل جغرافیایی‌اش کجاست؟

چرا مخاطب هدفتان شما را انتخاب می‌کند؟ از میان همه‌ی ویژگی‌های برندتان، کدام موارد برای بازار هدفتان ارزش بیشتری دارد؟ آیا ارزش‌های مشترک و اعتبار دارید؟

چطور می‌توانید توجه بازار هدف را به خود جلب کنید؟ برند شخصی و وعده‌ی ویژه‌ی شما چه فرقی با رقیب‌هایتان دارد؟ چطور می‌توانید باز هم ارزش‌های بیشتری به آن اضافه کنید؟

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *