ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
363 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بخش مهمی از بازاریابی و موفقیت در مذاکره به داشتن یک برند شخصی قدرتمند مربوط می‌شود که بتوان با کمک آن روی طرف مقابل تأثیر گذاشت. وقتی که یک تاجر یا یک مشتری با دیدگاه مثبت قبلی به سراغ شما می‌آید، به احتمال زیاد بسیاری از گاردهای منفی و بی اعتمادی را از خود دور کرده و آماده پذیرش قرارداد با شماست. بنابراین فرصت کافی در اختیار شما قرار دارد که توانایی‌های خود را به رخ بکشید و شانس موفقیت در مذاکره را بالا ببرید.‌

در مطالب قبلی در مورد موفقیت در مذاکره صحبت کردیم اما در اینجا می‌خواهیم ۱۰ راز بزرگ برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند معرفی کنیم که مطمئناً در نتیجه مذاکره هم تأثیر گذار است.

 راز اول؛ نقش مثلث برند در ایجاد یک برند شخصی قدرتمند

نمی‌دانم در مورد مثلث برند اطلاعات کافی دارید یا خیر، اما در هر صورت این مثلث شامل سه بعد  شرکت، محصول و شخص می‌شود. قبل از شروع به ایجاد یک وب سایت باید در مورد هدف آن کاملاً واضح عمل کنید و داشتن مثلث برند به شما اجازه می‌دهد که روی هدف خود کاملاً متمرکز بمانید.

به عنوان مثال، برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند می‌توانید روی سایت شخصی یا سایت شرکت یا حتی سایت مخصوص محصول حساب کنید و یا در صورت امکان ترکیبی از آن‌ها را به کار ببرید. مثلاً اگر شما مخترع هستید می‌توانید یک سایت صرفاً با نام خودتان ایجاد کنید و محتوای آن را به این سمت حرکت دهید یا در کنار آن به معرفی اختراع یا محصول خود بپردازید که هم هنر و خلاقیت شما را نشان دهد و هم به نوعی تأیید کننده فعالیت شما باشد.

 راز اول؛ نقش مثلث برند در ایجاد یک برند شخصی قدرتمند

 راز دوم؛ مراقب توصیف خود باشید

دیدگاه اشتباهی که در مورد پرسونال برندینگ وجود دارد این است که فرد احساس می‌کند باید در مورد خود او باشد. اما حقیقت ماجرا این است که شما در حال هدف گذاری مخاطبین هستید و می‌خواهید آنها را هدف قرار دهید. مثلاً، اگر شما مخترع یک دستگاه ویلچر هستید نیازی نیست که در مورد خلاقیت یا توانایی خود صحبت کنید، بلکه بیشتر باید روی این موضوع متمرکز بمانید که دستگاه شما برای کمک به معلولین است و توصیف‌های وب سایت شما باید کاملاً بر مبنای کمک به توانمندی آنها باشد.

قانون برند شخصی قدرتمند می‌گوید که به مخاطبان خود نشان دهید که آنها را درک می‌کنید و به توانمندسازی آنها کمک می‌کنید.

راز سوم؛ داستان واقعی و منحصر به فرد داشته باشید

همه ما این جمله کلیشه‌ای را می دانیم که هر فرد خاص است و نمونه مشابه ندارد. این یعنی اگر ما به فکر برندسازی شخصی هستیم باید صرفاً در مورد خودمان و توانایی‌هایی که می‌توانیم به مخاطبان ارائه دهیم متمرکز بمانیم. بهترین راه‌های ارتباط با مشتری‌های بالقوه این است که یک داستان واقعی و منحصر به فرد در مورد خودمان داشته باشیم.

به عنوان مثال، اگر تصمیم داریم که روند تولید یک محصول یا یک اختراع را توضیح دهیم، گذاشتن داستان در مورد آرمانهای دیگر چندان منطقی نیست و بیشتر محتوا باید ما را به‌عنوان هدف اصلی توصیف کند.

 راز چهارم؛ استفاده از فتوگرافی در ایجاد برند شخصی قدرتمند

شاید بارها این جمله را شنیده باشید که تصاویر به نوشته‌ها روح می‌بخشند و برای ایجاد ارتباط قدرتمند با مخاطب ضروری هستند. پس در وهله اول برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند حتماً یک عکاس حرفه‌ای باشید و در کنار آن فتوشاپ حرفه‌ای را هم بلد باشید. وقتی که شما می دانید که مخاطب به دنبال چه چیزی می‌گردد و می‌توانید چه نیازی از او را برآورده کنید، شما یک عکاس و یک گرافیست حرفه‌ای هستید که زاویه دید مخاطب خود را تنظیم می‌کنید.

در هر صورت این یک واقعیت است که مخاطب و مشتری بیش از هر چیزی روی نیاز خود متمرکز است و شما باید این دیدگاه را به او بدهید که برای رفع نیاز او تلاش می‌کنید.

 راز پنجم؛ به محتوای وب سایتتان اعتبار ببخشید

اعتبار یک نوشته یا یک توصیف از یک شخص به داشتن منبع و مرجع برمی‌گردد. استفاده از داستان‌های موفقیت مشتریان و توصیف و شناخت صنعت خود می‌تواند این اعتبار را به شما بدهد. مثلاً، اگر شما یک ورزشکار حرفه‌ای یا یک مربی بدنسازی هستید که در کاهش وزن و تناسب اندام فعالیت می‌کنید، گذاشتن تصاویر ورزشکاران بعد از دوره مربیگری شما به کسب اعتبار کمک می‌کند.

البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که اضافه کردن فیلم، به کارگیری داستان‌های متنی و حتی کمک گرفتن از وب سایت‌های دیگر هم می‌تواند اعتبار کافی به سایت شما بدهد و شما را در ایجاد یک برند شخصی قدرتمند کمک کند.

راز ششم؛ استفاده از رسانه‌ها برای معرفی

و مطالب قبلی در مورد برند شخصی صحبت کردیم و نشان دادیم که بخشی از این فعالیت شامل معرفی فرد و کسب و کار در قالب‌های مختلف است. استفاده از پوشش‌های رسانه‌ای برجسته و پرطرفدار برای نشان دادن توانایی‌های یک فرد در سرعت بخشیدن به محبوبیت آن نقش مستقیم دارد. در حقیقت شبکه‌های اجتماعی بستر بسیار خوبی برای ارتباط مستقیم شما با مخاطبان و مشتریان هستند و این در جلب توجه و آن‌ها تأثیر گذار است.

شما هم برای بهبود بخشیدن به وضعیت فعلی خود و ایجاد یک برند شخصی قدرتمند می‌توانید روی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی حساب کنید و از این طریق تعداد کاربر بیشتری به سمت خود بکشانید.

 راز هفتم؛ صحبت کردن

شما چه مدیر اجرایی باشید یا چه کار آفرین باشید، اصلی‌ترین کسی هستید که در وهله اول روی کسب و کار خود و در گام بعدی روی مخاطبان تأثیر می‌گذارید. بنابراین هر چه توانایی شما در صحبت کردن و در جذب مخاطب بیشتر باشد، تأثیر مثبتی روی تجارت و ایجاد برند شخصی قدرتمند می‌گذارد. در حقیقت صحبت‌کردن ترکیبی از کسب اعتبار و محتوای جدید است.

یک سخنران یا مسئول آموزش اگرچه ممکن است قبلاً محتوای صحبت‌های خود را آماده کرده باشد، اما در هر صورت می‌تواند به صورت بداهه و جدید نسبت به رویدادهای مختلف عکس العمل نشان دهد و در کنار آن در مورد اعتبار خود هم صحبت کند. بنابراین می‌توانیم صحبت کردن را به عنوان یک حربه برای اعتبار بخشی به برندسازی شخصی استفاده کنیم.

 راز هفتم؛ صحبت کردن

راز هشتم؛ تمرکز روی محتوا

احتمالاً شنیده‌اید که محتوا پادشاه است در همه جا به عنوان ابزاری برای قانع کردن مشتری و مخاطب شناخته می‌شود. وقتی که شما در حال ایجاد یک برند شخصی قدرتمند هستید، در حقیقت باید اعتبار و محتوا را به صورت همزمان در وب سایت خود داشته باشید. به عنوان مثال، توضیحات مشتریان و اطلاعات مربوط به محصولات و پادکست‌های آموزشی بهانه‌های خوبی هستند که با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.

اما در هر صورت محتوایی که روی وبسایت شما قرار می‌گیرد در وهله اول باید اعتبار ایجاد کرده و اعتماد به نفس مشتریان را به وجود بیاورد تا آن‌ها را به سمت کسب و کار شما بکشاند.

 راز نهم؛ Calls To Action

روند اعتبار بخشی به کسب و کار و جلب توجه مخاطب صرفاً به محتوای متنی و توصیف فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف و محدود نمی‌شود و شما باید از آنها بخواهید که یک کار خاص را انجام دهند. در واقع شما ابتدا محتوای جذاب و معتبر در وب سایت خود قرار می‌دهید و در کنار آن از مخاطبین می‌خواهید که وارد جریان شده و گام بعدی را هم بردارند.

نکته مهمی که در مورد استفاده از دکمه Calls To Action وجود دارد این است که کاربر را در یک حالت منفعل قرار می‌دهد و تشویق می‌شوند که وارد جریان دلخواه شما شوند. این موضوع می‌تواند روند برندسازی شخصی شما را سرعت ببخشد.

راز دهم؛ تبدیل وبسایت شخصی به یک بوم خلاق

در نهایت وبسایت برند شخصی شما می‌تواند به عنوان یک بوم خلاق برای بیان نظرات شما در حوزه‌های مختلف باشد. در حقیقت شما یک وب سایت شخصی در اختیار دارید که در وهله اول اعتبار کافی به آن داده‌اید و مخاطب را به انجام برخی کارهای خاص تشویق کرده‌اید. اما حالا یک فرصت در اختیار دارید تا ذات خود را به طور کامل معرفی کنید و از ایده‌های خلاقانه خود لذت ببرید.

در این مورد توصیه اولیه ما این است که بسیار خاص و اختصاصی عمل کنید و نسبت به کپی برداری از سایت‌های محبوب دیگر خودداری کنید. کپی برداری شما منجر به ایجاد نوعی حس بی اعتمادی در کاربران شده و بازگرداندن این اعتماد متقابل تقریباً غیر ممکن می‌شود. برند شخصی قدرتمند یعنی ایجاد یک دیدگاه مثبت و کپی کاری کاملاً با آن منافات دارد.

ایجاد یک برند شخصی قدرتمند پیچیده نیست و صرفاً شما باید گام اول را برای برندسازی شخصی بردارید و در کنار آن هویت و اعتبار خود را تقویت کنید. هویت از طریق معرفی خود و توانایی‌ها تقویت می‌شود و اعتبار هم با انتشار محتوای خاص و منحصر به فرد به دست می‌آید. بنابراین صرفاً در مورد خودتان توضیح دهید و در کنار آن از کپی کاری در ایده یا هر موضوع دیگری فراری باشید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *