ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
444 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: گوشه‌ی امن تان را صاحب شوید

صاحب‌شدن گوشه‌ی امن یعنی قلمروی پادشاهی کوچکی راه بیندازید که در آن خودتان پادشاه یا ملکه‌ی چیز خاصی باشید. وقتی مردم به آن گوشه‌ی امن فکر می‌کنند، شما را یادشان می‌آید. این گوشه‌ی امن و برند شخصی شما مترادف هم می‌شوند.

برای ایجاد گوشه‌ی امن، می‌توانید حوزه‌ی خاصی را انتخاب کنید که در آن متخصص و مدعی شوید. اگر گیر کردید، از خودتان بپرسید کدام مسائل هستند که در حل آن‌ها مهارت خاصی دارید؟ یا به‌نظر می‌رسد چه کسی جذب شما می‌شود؟ سال‌ها پیش مراجعان من فقط وکیل‌ها بودند. خودم واقعا مطمئن نبودم که آیا می‌خواهم آن‌ها مخاطب هدفم باشند یا نه. ولی وقتی فکر کردم دیدم وکیلی من را بزرگ کرده، با وکیلی ازدواج کرده‌ام و یکی از همسایه‌ها و بسیاری از دوستانم هم وکیل بوده‌اند. تخصص در این گوشه‌ی امن برای من انتخابی مسلم و آسان بود.

وقتی گوشه‌ی امنی برای خودتان پیدا می‌کنید، باید دور خدمت‌رسانی به بقیه افراد را خط بکشید. جهان پر از متخصص است و شما نمی‌توانید در همه چیز مهارت داشته باشید. بسیاری از مراجعانم می‌ترسند مردم را از گوشه‌ی امنشان حذف کنند؛ چون «اگر آن‌قدر زمینه کاری‌ام محدود شود که هیچ کار یا مراجعه برایم نماند چه؟» از آنجا که می‌ترسند کسانی را که مخاطب هدفشان به‌شمار نمی‌آیند رها کنند، دامنه‌ی مخاطبانشان زیادی گسترده می‌شود. این اشتباه را نکنید: شما که نمی‌خواهید در نهایت هیچ گوشه‌ی امنی برایتان نماند و به هیچ تخصصی مشهور نباشید؟

اگر اصلا نمی‌دانید چطور افرادی را برای گوشه‌ی امن تان انتخاب کنید، به کسانی فکر کنید که از کار کردن با آن‌ها خوشتان می‌آید و فعلا آن‌ها را گوشه‌ی امن در نظر بگیرید. فرض کنیم شما تاتوکار هستید و می‌بینید از کار کردن با جوانان بیشتر خوشتان می‌آید و تاتوی مورد علاقه‌تان هم گل رز است. به این معنی نیست که با مراجعان دیگر کار نمی‌کنید؛ بلکه به همه می‌فهمانید که به‌طور ویژه دوست دارید با جوانانی که تاتوی گل رز می‌خواهند کار کنید. گوشه‌ی انت‌تان را به یک یا دو گزینه محدود کنید و بعد، شروع کنید هر چه بیشتر درباره‌ی مخاطب هدفتان اطلاعات جمع کنید. در هفته دوسه ساعت برای اطلاعات گرفتن درباره‌ی گوشه‌ی امن تان وقت بگذارید. دنبال پاسخ پرسش‌هایی مثل این باشید: گرایش‌های اصلی در این صنعت کدام‌اند؟ این افراد در چه نوع نشست‌هایی شرکت می‌کنند؟ در شرکت ما چه کسی به انجمنی تخصصی در این زمینه وابسته است یا تخصصی دارد که می‌توانم از او یاد بگیرم؟

خودتان را به‌عنوان متخصص در آن زمینه جا بیندازید. در حوزه تخصصی‌تان به شخصیت مرجع تبدیل شوید تا آن گروه خاص از مردم برای کمک یا پشتیبانی به‌سراغتان بیایند. در کار پیشینم در شرکت مشاوره، اگر کاری در رابطه با وکیل‌ها وجود داشت، همیشه به من ارجاع داده می‌شد. به‌نظرم بقیه همه از این نوع کارها وحشت داشتند؛ ولی برای من کاری لذت‌بخش بود.

متخصص شوید. مقاله و وبلاگ بنویسید، سخنرانی کنید و هر کار دیگری که به شهرتتان در آن گوشه‌امن کمک می‌کند.

در گوشه‌ی امن تان مدعی باشید: آن را صاحب و به آن مشهور شوید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ا باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *