ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۳
361 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : حقیقت فروش

ابتدایی ترین مطلبی که مربیان فروش به شاگردان شان می آموزند، این است که فروش همان انتقال کالاها و خدمات از راه کانال های توزیعی برای رساندن به مشتری نهایی است.

در واقع شاید این تعریف درست باشد، اما من فکر نمی کنم ماهیت فروش، محدود به این جمله باشد، مگر اینکه بیشتر مردم، چنین تصوری از فروش داشته باشند. مردم معیارهای مشخصی دارند که عملکرد شما را با آن اندازه گیری می کنند.

آنچه که مربیان فروش در تلاش برای اجرای آن هستند، تعیین کمیت چیزهایی است که شما هر روز انجام می دهید:

نسبت درخواست های فروش به فروش بالقوه چقدر است؟

تا چه اندازه، مشتریان بالقوه کالاهای شما را می خرند؟

چند درصدر از کالاها در بازار، فروخته شده اند؟

در اثر فروش، چه مبلغی به شرکت شما وارد می شود؟

اگر این موارد در حال افزایش باشند، مربیان تصور می کنند که کارها را به درستی انجام می دهید. اما این مولفه ها، بخشی از معیارهای ارزیابی فروشنده ی موفق و مثبت هستند.

بخش های مهم تر که پیچیده تر و انتزاعی تر هستند، موضوع این سری مقالات ما هستند. اما قبل از شروع این مبحث باید موضوعاتی که با حقیقت فروش در ارتباطند را دریابید.

پنج عامل وجود دارد که شما می توانید فروش تان را افزایش دهید:

۱.می توانید تعداد شماره هایی را که می گیرید افزایش دهید.

با این کار می توانید تعداد مذاکرات فروش خود و تعداد افرادی که به آنها دسترسی پیدا می کنید را افزایش دهید و در نتیجه شانس شما را برای دستیابی به فروش نهایی بیشتر می کند.

۲.می توانید نسبت درخواست های ایجاد شده را به درخواست های تکمیل شده افزایش دهید.

بهبود این نسبت ممکن است توانایی شما را در کنار گذاشتن پیام های صوتی افزایش دهد، همچنین احتمال دارد توانایی شما صرف کنار گذاشتن موانع سر راه شود.

۳.می توانید قرارهای ملاقات خود را زمان بندی کنید.

معنی زمان بندی ملاقات این است که روشی را برای حفظ آمادگی مشتریان بالقوه پیدا کنید و آنها را به صحبت با خود مشغول کنید.

۴.می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

این کار بزرگی است و مستلزم این است که شما یک داستان جذاب و ترغیب کننده ای را به مشتری خود بگویید و بدانید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند و شما چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا مشکلات شان را حل کنند.

۵.می توانید به ازای هر واحد فروش پول بیشتری بدست آورید.

مشخصا این هدف بزرگ، مربوط به همه ی کارهایی می شود که شما انجام می دهید، در صورتی که می خواهید فروش بیشتر و سود بیشتری برای شرکت خود داشته باشید، مجموعه ای از اقدامات وجود دارد که باید انجام دهید. باید بدانید که چگونه انگیزه ایجاد کنید و چگونه قیمت تعیین کرده و صرفه جویی هر واحد را افزایش دهید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *