کارمندان بدقلق : آیا خشم و عصیان یکی هستند؟ بحث بر سر شدت است. من طرفدار این هستم که مدیران قبل از اینکه اوضاع منجر به جایگزینی کارمندان، کارگریزی، بهره وری ناچیز، و خرابکاری شود، آنها را مهار کنند. خشم به صورت های محتلف ابراز می شود و نه صرفا به صورت پرخاشگری فعال. بر اساس مقررات ترافیک هوایی، کم کاری ماموران کنترل ترافیک هوایی در زمان دولت ریگان، موردی رایج از پرخاشگری "منفعلانه" بود. هیچ کس به صورت فردی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.راز یک مدیریت کارآمد، بدون تسلط روی دیگران
راز یک مدیریت کارآمد ، بدون تسلط روی دیگران اگر رازی برای یک مدیریت کارآمد و بدون تسلط روی دیگران وجود داشته باشد، آن شناخت افراد است. منظورم شناخت درست آنهاست. مدیریت یک کار فکری است نه عملی و مدیر...
کارمندان بدقلق : ارزیابی نقش خود در رفتار بدقلق افراد
کارمندان بد قلق : ارزیابی نقش خود در رفتار بدقلق افراد در بعضی از افراد بد قلق، ممکن است خود مدیران در تحریک و انگیزش این رفتار دردسرساز نقش داشته باشند. مقالات مندرج در این بخش در مورد نحوه ی...
کارمندان بد قلق: تطبیق استراتژی با رفتارهای دردسرساز
کارمندان بد قلق : تطبیق استراتژی با رفتارهای دردسرساز آقای آر برایتون باون که سابقا در سِمت کارمند ارشد، در پنج شرکت از شرکت های فرچون 500 مشغول فعالیت بوده است، در مقاله ی "محل کار ناآرام و خشمگین امروز"...
سعی در تحت نفوذ قرار دادن کارمندان
سعی در تحت نفوذ قرار دادن کارمندان تعیین طرز فکرها عملکرد یک نفر با روشی که او فکر می کند یا طرز نگرشش رابطه ای مستقیم دارد. ما بعنوان یک مدیر می توانیم طرز فکر افرادمان را تغییر دهیم،...
مراحل سقوط شرکت ها
شرایط شکست شرکت ها کالینز مراحل سقوط شرکت ها را به ترتیب زیر نام می برد مرحله ی اول: غرور ناشی از موفقیت مرحله ی دوم: پیشروی بدون انضباط مرحله ی سوم: انکار خطر و زیان مرحله ی چهارم: به...
مدیریت افراد بد قلق، بخشی هنر و بخشی علم است
مدیریت افراد بد قلق ، بخشی هنر و بخشی علم است در ادامه ی مقاله ی گذشته این سوال پیش می آید که، این استعداد مدیریتی (مدیریت افراد بد قلق) را از کجا شروع کنیم؟ شما باید کار را با...