بازار ایران در چند وقت اخیر به شکلی پیش رفته که اکثر سرمایهگذاران حضور در بازارهای ریسکی را ترجیح میدهند و برخی نیز از ریسک سرمایه گذاری میترسند. برخی از بازارها به دلیل ریسک بالا برای افراد عادی توصیه نمیشوند و خطر از دست رفتن سرمایه آنها بسیار زیاد است. اما برای برخی دیگر این بازارها همانند ماهی گرفتن از آب گل آلود است که معمولاً با سود بسیار زیادی همراه است. اما در گروه ایده پردازان تصمیم گرفتیم که...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.انواع کانالهای توزیع در بازار و نقش هر کدام در قیمت نهایی محصول
فقط کافی است چند دقیقه با یکی از کشاورزان هم صحبت شوید تا متوجه شوید که دلالان و واسطهها به عنوان یکی از انواع کانالهای توزیع در بازار چه نقشی در تعیین قیمت نهایی محصول دارند. به عنوان مثال، در...
نحوه پاسخ به اعتراض مشتریان – فروشندگان و مدیران بخوانند
نیاز به پاسخ به اعتراض مشتریان به محصول یا حتی به کیفیت خدمات یک موضوع کاملاً طبیعی است و هر مشتری بر مبنای سلیقه خود میتواند اظهار نظر متفاوتی داشته باشد. اتفاقاً مدیران و فروشندگان حرفهای در هر شرایطی منتظر...
۱۰ راز بزرگ برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند
بخش مهمی از بازاریابی و موفقیت در مذاکره به داشتن یک برند شخصی قدرتمند مربوط میشود که بتوان با کمک آن روی طرف مقابل تأثیر گذاشت. وقتی که یک تاجر یا یک مشتری با دیدگاه مثبت قبلی به سراغ شما...
۱۰ استراتژی قیمت گذاری و نمونههای بین المللی آنها
این یک قانون طبیعی در دنیای تجارت و کسب و کار است که هر چه ما نسبت به استراتژی قیمت گذاری آشنایی بیشتری داشته باشیم یعنی درک بالاتری نسبت به مشتریان خود داریم و راحتتر میفروشیم. فرض بگیرید که شما...
برند شخصی چیست و به چه دلیل پرسونال برندینگ اهمیت دارد؟
برند شخصی به عنوان یک هویت خارجی و برگرفته از هویت شخصی معرفی میشود که جنبه تجاری آن بیشتر از جنبه شخصی است. این برند را در حقیقت میتوانیم به عنوان یک پنجره خودساخته در نظر بگیریم که انتظار داریم...
چگونه از کد تخفیف برای افزایش فروش استفاده کنیم؟
همه ما میدانیم که گرفتن کد تخفیف شیرینترین بخش استفاده از فروشگاههای دیجیتالی است که اخیراً در برخی از فروشگاههای واقعی هم دیده میشود. در حقیقت این کد همان کارت تخفیف قدیمی است که تبدیل به یک رمز دیجیتالی شده...