از آنجا که یک ارتباط خوب، چه از طریق ملاقات رودررو باشد چه تلفن و چه ایمیل و نامه، ارتباطی است دو جانبه، بنابراین شما به عنوان یک مذاکرهکننده میبایست بکوشید تا خواسته طرف مقابل را بشناسید و همچنین روشهایی را بیابید که از طریق آنها بتوانید توجه وی را جلب کنید. در صورتی که مذاکرهکنندهای قادر نباشد اعتماد مخاطب خویش را بر سر میز مذاکره به دست آورد، هیچ شانسی جهت کسب موافقت وی و انعقاد قرارداد و رسیدن...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تجارت B2B چیست؟
B2B یا واحد تجاری با واحد تجاری Business To Business در مدل (B2B) ارتباط بین دو یا چند سازمان، مؤسسه اقتصادی، تولیدکنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان انواع مختلف کالای مصرفی، ارائه کنندگان انواع گوناگون خدمات و ... مورد نظر است، در...
مدیر یک کسب و کار آنلاین چه چیزهایی باید بداند؟
نکته اول: فرصت را غنیمت شمرید! میانگین زمانی که یک کاربر اینترنت به مرور یک صفحه اختصاص میدهد، حداکثر ۴۶ ثانیه است در طی همین ۴۶ ثانیه است که یک کسب و کار آنلاین میبایستی مشتری را جذب نموده و...
دلایل شکست یک سایت
اهمیت سایت در کسب و کارها خصوصاً در دنیای امروز بسیار زیاد است. پیش از این مطلبی دربارۀ چگونه یک سایت موفق بسازیم نشر دادیم. اکنون به دلایل شکست یک سایت اشاره خواهیم کرد. ۱. طراحی بد: سایتی که طراحی...
کاری کنیم که دیگران نمیکنند و کاری کنیم که دیگران نمیتوانند بکنند
قطعا در دنياي كسب و كار ايران، عده زيادي از كسب و كارها را ميبينيد كه در حال سقوط هستند و بسياري از اين بنگاه هاي اقتصادی در حال تعطيلی هستند، اما عده عدد شماری هستند كه با استفاده از...
مختصر و مفید
پیش از این دربارهی سادهگویی، تبلیغ ساده، محتوای کوتاه و اثرگذار صحبت کردیم. در این مطلب در قالب ارائهی شفاهی به مختصر بودن دادهها اشاره میکنیم و توجه به اینکه مردم بیش از ۱۰ دقیقه برای شما وقت نمیگذارند مگر...
به سراغ اصل مطلب بروید!!
در همهی ابزارهای بازاریابی اعم از وبسایت، اسلایدهای ارائه و مطبوعات منتشر شده؛ به همان سوأل مهمی که توضیح داده شد، پاسخ دهید. متأسفانه کارشناسان حرفهای در روابط عمومی یعنی کسانی که باید بهتر از دیگران این مهم را درک...