استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری مدیران بازاریابی در شبکه های اجتماعی تاکید بیش از حدی روی چگونگی افزایش "لایک ها" و تعداد "فالوورها" در شبکه هایی همچون فیسبوک و اینستاگرام دارند. با این حال تمرکز مدیران، نباید روی افزایش لایک ها باشد، بلکه آنها باید روی مدیریت بهتر صفحات فیسبوک و اینستاگرام خود تمرکز کنند. برای اینکه بدانیم خرده فروش ها چگونه می توانند از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک برای ارتباط با مشتریان...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی یا PR
سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی یا PR در حال حاضر، به هر سویی نگاه کنیم، شاهد یک چرخش اساسی از بازاریابی تبلیغات محور، به بازاریابی روابط عمومی محور، خواهیم بود. دیگر نمی توان فقط با تکیه بر تبلیغات، یک...
نشان دادن شدت احساسات
نشان دادن شدت احساسات افراد فوق العاده هیجانی یا به شدت ناامید یا بی نهایت خوشحال، این هیجانات را تا حدودی با حالت بدن شان نشان می دهد. وقتی احساسات شدت دارد، درست مانند این است که یک علامت تعجب...
مدیریت آنلاینِ شهرت و خوشنامی مرکز خرید
مدیریت آنلاینِ شهرت و خوشنامی مرکز خرید با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام، پینترست و لینکدلین، کسب و کارها راه های بسیاری برای دسترسی به مصرف کنندگان پیدا کرده اند. رشد این شبکه ها...
ارزیابی آنچه زبان بدن شما می گوید
ارزیابی آنچه زبان بدن شما می گوید اگر زمان زیادی را به حالت قوز کرده، با چهره ای بی روح و شانه های افتاده سر کنید، تنبل و بی کفایت جلوه می کنید. از طرف دیگر، اگر صاف بایستید و...
آگاهی از تاثیر وضعیت بدن
آگاهی از تاثیر وضعیت بدن شیوه ی قرار گیری بدن و حالتی که به خود می گیرید، احساس شما را درباره ی خود و دیگران نشان می دهد. تِلِپی نشستن، پایین انداختن شانه ها و آویزان بودن شکم، تصویر خوشایندی...
خم به ابرو نیاوردن
خم به ابرو نیاوردن خم به ابرو نیاوردن یک حالت طبیعی چهره است. ماهیچه های لب بالایی منقبض می شوند تا از بروز احساسات جلوگیری کنند. افرادی که به هنگام شنیدن خبرهای بد یا مواجهه با مشکلات نمی خواهند احساسات...