ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
848 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خم به ابرو نیاوردن

خم به ابرو نیاوردن یک حالت طبیعی چهره است. ماهیچه های لب بالایی منقبض می شوند تا از بروز احساسات جلوگیری کنند. افرادی که به هنگام شنیدن خبرهای بد یا مواجهه با مشکلات نمی خواهند احساسات خود را بیان کنند، لب بالایی شان را گاز می گیرند تا عواطف خود را کنترل کنند و جلو بروز آنها را بگیرند.

مفهوم “خم به ابرو نیاوردن” یا “آرامش خود را حفظ کردن” که کنترل احساسات را می رساند، به دهه ی ۱۸۰۰ برمی گردد و مختص طرز فکر انگلیسی هاست که احساسات درونی شان را بروز نمی دهند و عواطف شخصی شان را برای خود نگه می دارند. خم به ابرو نیاوردن در زمانی که می خواهید متانت خود را حفظ کنید، سودمند است.

از آنجایی که لب های جمع شده ممکن است نشانه ی مخالفت باشد و باعث شود که لب ها چین و چروک بخورد و پیر نشان تان دهد، از این حرکت اجتناب کنید؛ مگر اینکه بخواهید صورت تان مانند آلوی پلاسیده به نظر برسد.

اگر در حال دادن پیشنهاد یا طرحی هستید و شنونده ی شما با لب های جمع شده از ایده های تان استقبال می کند که نشان دهنده ی مقاومت ذهنی است، قبل از آنکه بحث کلامی را آغاز کنید از او بپرسید که آیا با پیشنهاد شما مخالف است یا نه. با رفع ابهام، طرف مقابل بیشتر ترغیب می شود تا وضع شما را درک کند و همچنین تحت تاثیر حس ششم و ذهن خوانی شما قرار می گیرد.

انقباض لب ها و فروخوردن سخن

هنگامی که فک تان را قفل می کنید، لب های تان محکم بسته می شود. در این وضعیت، آنها در امتدان دندان ها به عقب کشیده می شوند. این حالت با جمع کردن لب ها متفاوت است، چرا که حالت لب های جمع شده رو به جلو است. با لب های محکم بسته شده، چه از روی عصبانیت باشد، چه ناامیدی و چه از روی تهدید، دیگر کسی سر به سر شما نمی گذارد.

تصور کنید که در جلسه ی عمومی سالانه ی شرکت حضور دارید. در فضایی مملو از عقاید متفاوت و موضوعات شخصی و ترفندها، هرج و مرج و تنش موج می زند. در این حالت همزمان با قفل شدن فک، لب های تان محکم روی هم فشرده می شود. لب های به هم فشرده از بروز عصبانیت جلوگیری می کند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *