ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۲
447 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری

مدیران بازاریابی در شبکه های اجتماعی تاکید بیش از حدی روی چگونگی افزایش “لایک ها” و تعداد “فالوورها” در شبکه هایی همچون فیسبوک و اینستاگرام دارند. با این حال تمرکز مدیران، نباید روی افزایش لایک ها باشد، بلکه آنها باید روی مدیریت بهتر صفحات فیسبوک و اینستاگرام خود تمرکز کنند.

برای اینکه بدانیم خرده فروش ها چگونه می توانند از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک برای ارتباط با مشتریان خود استفاده ی بهینه کنند، بهتر است از اصل “لینک” (LINK) استفاده کنیم:

  • کمتر، بهتر است (Less is more)
  • تعامل (Interact)
  • پرورش رابطه (Nurture your relationship)
  • افزایش یادگیری (Keep learning)

این مفاهیم و اصول ساده به شما کمک می کند تا بتوانید ارتباطاتی هوشمندانه و بلند مدت با طرفداران خود در فیسبوک برقرار کنید.

کمتر، بهتر است

فیسبوک به شما اجازه می دهد که در هر پُست، نزدیک به ۷هزار حرف قرار دهید. اما این عدد هدفی نیست که به آن برسید، یعنی نباید حتما در هر پُست، به این تعداد مطلب داشته باشید. حتی خود فیسبوک هم به کسب و کارها و افراد توصیه می کند که تا جایی که امکان دارد پست های خود را کوتاه کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده، پست هایی که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ حرف (یعنی کمتر از ۳ خط) هستند، طرفداران بیشتری داشته و لایک و نظر بیشتری می گیرند.

صفحه ی فیسبوک وال مارت مثال خوبی است. آنها روزی ۳ یا ۴ پست اشتراک گذاری می کنند. هر کدام از این پست ها ۲ یا ۳ خط می باشد. در اکثر پست ها، سعی می کنند با زبانی طنز از مشتریان درباره ی خدمات و کیفیت خدمات پرسش های باز بپرسند. آنها سعی می کنند طرفداران را به نظردهی ترغیب کنند تا از این را ارتباطی دو سویه با مشتریان برقرار کرده و کیفیت خود را ارتقا دهند.

صفحه ی فیس بوک استارباکس هم مثال خوبی می باشد. آنها صفحه ی بسیار ساده ای دارند. آنها مطالب ساده و کوتاهی درباره ی محصولات استارباکس و معرفی ویژگی ها و نکات خاص آنها بارگزاری می کنند. آنها فقط درباره ی محصولات صحبت نمی کنند، زیرا مشتریان استارباکس علاوه بر نوشیدن محصولات آن، با این برند زندگی هم می کنند.

بقیه ی قسمت های اصل LINK را در مقاله های آینده توضیح خواهیم داد!

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *