متاسفانه چیزی که همه ما یاد گرفتهایم این است که خرید ارزان یعنی یک علامت تخفیف بزرگ روی درب شیشهای و تجمع مشتریان داخل فروشگاه. اما برای ارزان خریدن هم تکنیکهایی وجود دارد که هم ما را از خرید یک جنس بی کیفیت باز میدارد و هم میتوانیم از لحاظ اقتصادی به شرایط خانواده کمک کنیم. در حقیقت منظور ما حربههایی است که خود فروشگاهها در اختیار ما قرار میدهند تا آمار فروش آنها هم بالا برود. بنابراین در اینجا...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چرا برنامه فروش ویژه برای یک فروشگاه ضروری است؟
این چند هفته به این موضوع فکر میکردم که چرا یک فروشگاه بزرگ مانند فروشگاه رفاه باید برنامه فروش ویژه مانند حراجستون در نظر بگیرد؟ یا مثلاً چرا شهرفرش ادعا کند که فرش ارزان شده؟ وقتی که به سابقه این...
پنج مزیت تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک
تبلیغات دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک بدون اغراق از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت نداشتن یک رویکرد مشخص، کسب و کار شما بهمانند یک کشتی بدون ناخدا است. انتظار میرود بیش از دو میلیارد نفر تا سال...
رشد سریع کسب و کار کوچک با ۱۲ راهکار طلایی
رشد سریع کسب و کار کوچک تا حدود بسیار زیادی به خود صاحب کسب و کار و شرایط فعالیت او بستگی دارد. معمولاً هر تجارتی سرعت خاص خود را دارد و به مرور زمان با سرعت لاک پشتی رشد میکند....
۱۰ مزیت ویدیو مارکتینگ: چرا از ویدیو برای تجارت استفاده می کنید؟
در دنیای پر از رقابت بازاریابی آنلاین که شرکتها و برندها هر لحظه به دنبال روشی برای ارتقای درآمد و پیشرفت خود هستند، ارائه یک پیشنهاد ویژه یا خدماتی استثنایی با متدهای تجربه شده دیگر مانند گذشته راهگشا نیست. آنچه...
چرا محتوای بهینه شده سایتم رتبه خوبی در گوگل ندارد؟
خیلی سخت است که زمان زیاد و هزینه بالایی برای نوشتن محتوای بهینه شده سایت اختصاص دهید و در نهایت متوجه شوید که در صفحه ۳ یا ۴ گوگل قرار دارید! این بخصوص برای کسانی که در حوزه محتوا نویسی...
تأثیر شبکههای اجتماعی در افزایش فروش محصول و فروش هدفمند
به کارگیری شبکههای اجتماعی برای مارکتینگ و بازاریابی یک موضوع طبیعی بوده و به افزایش فروش محصول و انجام فروش هدفمند کمک میکند. در حقیقت شبکههای اجتماعی برای ارتباط بهتر و آسانتر انسانها با یکدیگر طراحی شدهاند، اما به مرور...