زیاد هستند افرادی که گوگل مشکلات آنها را در یک کلیک ساده برطرف میکند و پس از آن تصمیم میگیرند که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده و تبدیل به کارآفرین اینترنتی موفق شوند. حالا همین تعداد زیاد، با سرعت بالا به لبه پرتگاه میروند و تنها تعداد معدودی از آنها بر میگردند، چرا؟ چون این افراد، انتظاری که از اینترنت داشتند با چیزی که در واقعیت وجود دارد بسیار متفاوت بوده است. اما ما در گروه ایده...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.STP و کاربرد آن در طراحی استراتژی فروش سازمان
STP و کاربرد آن در طراحی استراتژی فروش سازمان STP در واقع یک راهکار سه مرحله ای برای ساختن یک استراتژی فروش می باشد.امروزه سه موضوع دسته بندی (Segmentation)، هدف گذاری (Targeting) و جایگاه گذاری (Postioning) به یک رویکرد رایج...
راهاندازی یک کسبوکار به چه عواملی نیاز دارد؟
راه اندازی یک کسب و کار به چه عواملی نیاز دارد؟ کسب و کار یا business، یک سازمان یا سیستم اقتصادی است که در آن کالاها و خدمات با یک دیگر یا با پول مبادله میشوند. در عصر تکنولوژی اطلاعات...
چگونه برندها میتوانند در دنیای فرار بازاریابی رشد کنند؟
چگونه برندها میتوانند در دنیای فرار بازاریابی رشد کنند؟ 100 برند اول جهان در سال 2019 از نگاه شرکت برندز، وضعیت اقتصادی و ژئوپلتیک فزایندهای در جهان را نشان میدهند. انتخابات، رفراندوم، جنگ تعرفهها، فاجعه زیست محیطی؛ همه اینها نشان...
قدرت زمان: راه های رفع مشکلات (۲)
قدرت زمان: راه های رفع مشکلات (2) تصمیم بگیرید بعد از اینکه اطلاعات مختلف را به دست آوردید تصمیم بگیرید. راه حلی را انتخاب کنید که احساس می کنید بهترین راه حل موجود است. ولی قبل از ادامه از خود...
قدرت بیان : با ترس های معمول آشنا شوید
قدرت بیان : با ترس های معمول آشنا شوید بیشتر افراد از این می ترسند که از آنها بهره کشی شود، یا مورد سو استفاده قرار بگیرند. آنها از این می ترسند که مجبور یا ترغیب به انجام کاری شوند...
قدرت زمان: راه های رفع مشکلات (۱)
قدرت زمان: راه های رفع مشکلات (1) برای مشکل گشایی مؤثر چند گام وجود دارد. اگر شما این هفت گام را در حرفه تان به کار بگیرید می توانید هر مشکل یا مانعی را پشت سر بگذارید. مشکل را به...