ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۴/۰۳
1,186 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ساختار OKR و راه اندازی آن در سازمان

بسیاری از شرکت های بزرگ برای مدیریت سازمان خود از روش و متد های مختلفی استفاده می کنند.یکی از این ابزارهای مدیریتی OKR نام دارد که شرکت هایی مانند گوگل، توییتر،لیکندین، اوراکل و ….. از آن استفاده می کنند.

اهداف سازمان به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

اهداف موضوعی  (Subjective): موضوعی به صورت کلی در جهت ارتقا و یا ایجاد یک هدف مانند ارتقا رضایتمندی مشتریان

اهداف عینی (Objective): مشخص کردن اهداف به صورت قابل اندازه گیری و عینی مثل کاهش ۵ کیلو وزن طی یک ماه آینده

در این سیستم با مشخص کردن اهداف عینی  سازمان و راه های دستیابی به این اهداف، مدیریت و نظارت بر روی روند اجرای این امور، می توان نتایج را به صورت فصلی بررسی نمود.این نتایج از اعداد و ارقامی دقیق تشکیل شده که میزان بازدهی شرکت در اجرای کارهای تعریف شده را به ما نشان می دهد.

به طوری کلی این ساختار مدیریتی از دو بخش تشکیل می شود:

اهداف یا Objective : هدفی که به طور کلی و قابل اندازه گیری تعریف می شود و می خواهیم با اجرای این سیستم به آن موضوع دست پیدا کنیم

نتایج یا Key Result : معیار هایی که قابل اندازه گیری باشند و در راستای هدفی که از قبل تعیین کرده ایم قرار دارند.این معیارها بیانگر اجرای درست فرایند، در مسیر دستیابی به اهداف هستند و نشان دهنده سطح کیفی و بازدهی سازمان در حوزه مورد نظر هستند.

به مثال زیر دقت کنید:

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه زنجیره ای هستید و می خواهید طی ماه های آینده درآمد خود را افزایش دهید و بوسیله ی آن کسب و کار خود را توسعه دهید

پس به طور کلی هدف یا (Objective) شما به شرح زیر است:

افزایش ۳۰ درصدی درآمد طی سه ماه آینده

اما برای رسیدن به این هدف، چه معیارهایی نیاز است و نتایج قابل بررسی آن کدام است؟

نتایج کلیدی برای رسیدن به این هدف به شرح زیر است:

کاهش ۲۵ درصدی هزینه ها

افزایش ۲۰ درصدی سطح رضایت مندی مشتریان

۲۰ درصد درآمد ناشی از محصول جدید

به طور خلاصه با این ابزار، شما دسترسی بهتری به آمارهای پیشرفت پروژه خود خواهید داشت و معیارهای دقیق و قابل اندازگیری به شما کمک می کند تا در مسیر رسیدن به اهداف خود، گام بردارید.

ادامه مقالات مدیریت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *