ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
529 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نقش مدیریت در یک سازمان چیست؟

مدیریت، نقش اساسی در پیشبرد یک کسب و کار دارد. چهار عامل مهم مدیریت عبارتند از:
– برنامه ریزی planning یا تصمیم گیری برای اهداف تجاری و روش های دستیابی به آنها،
– سازماندهی و تخصیص منابع یا تعیین بهترین فرد برای هرکار
– هدایت، انگیزه دادن، آموزش و نظارت بر پرسنل،
– کنترل و یا تجزیه و تحلیل معیارها و شاخص­ها در طول مسیر تا رسیدن به اهداف برندینگ.
یک مدیریت قوی و کارآمد لازم است از روش­های جدید بهره مند شود که در ادامه لیست راهکارها و آموزش کاربردی به طور خلاصه تشریح می­شوند.

بازاریابی Agile چه وظایفی دارد؟

بازاریابی چابک و انعطاف پذیر، یا Agile marketing، یک رویکرد بازاریابی تاکتیکی است که در آن تیم های بازاریابی پروژه­های ارزشمندی را شناسایی می­کنند، اهداف آن را تعیین می­نمایند و در این مسیر تلاش­های جمعی خود را متمرکز می­سازند. پس از آن، با سرعت هرچه تمام­تر، تأثیرات پروژه را اندازه گیری می­کنند و سپس به طور پیوسته نتایج را در طول زمان بهبود می­بخشند. این نوع بازاریابی نیاز به همچنین برنامه های بازاریابی کوتاه مدت، متوسط مدت و دراز مدت دارد. این تیم تحت نظر مدیریت، وظیفه تقسیم وظایف به فازهای کوتاه کاری دارد که پس از هر مرحله آن را مجددا ارزیابی کرده و اهداف را به طور مکرر با برنامه ها تطبیق می­دهد.

روش OKR چیست؟

روش اهداف و نتایج کلیدی یا Objective and Key Results به اختصار (OKR)، گفته می­شود. روش OKR یک متدولوژی بر پایه تعیین هدف است که از نتایج به جای تکالیف به عنوان انگیزه و مشوق افراد استفاده می­کند. در این روش، اهداف و نتایج حاصل از آنها در دوره های ۳ ماهه و یکساله تعریف و پیگیری می­شود. در این روش هر فرد شاغل در یک سازمان می­تواند ببیند که هر فرد دیگر یا مدیریت روی چه پروژه­ای کار می­کند و اینکه سابقه یک پروژه در سازمان چه بوده است.

شاخص kpi چیست؟

شاخص کلیدی کارآیی یاKey Performance indicator   یک میزان جهت ارزیابی موفقیت در یک کسب و کار است. با داشتن این شاخص، یک شرکت می­تواند میزان رسیدن به اهداف خود را بسنجد و با ارزیابی عملکرد خود، قدم به قدم به اهداف تعیین شده خود نزدیک شود. با اندازه‌گیری شاخص کلیدی کارآیی، یک شرکت متوجه می­شود که تا چه میزان با اهداف کلیدی خود فاصله دارد و چقدر به آنها نزدیک شده است.

نقش مارکتینگ در یک سازمان چیست؟

بازاریابی یا مارکتینگ، در علم امروز به ‌عنوان یک فرآیند واسط بین مدیریت و اجتماع تعریف می‌شود. وظایف واحد بازاریابی جذب مشتریان جدید، حفظ مخاطبان فعلی، گسترش ارتباط سازمان و مشتریان است. در این راستا واحد بازاریابی، طرح بازاریابی یا Marketing plan را ارائه می­دهد که استراتژی تبلیغاتی سازمان برای تحقق اهداف خود را مشخص می­کند. دو رویکرد در این علم دارای اهمیت است که در ادامه توضیح داده می­شود.
– بازاریابی اجتماعی یا  Social marketing، رویکردی است که عقیده دارد که تصمیمات بازاریابی یک سازمان باید با در نظر گرفتن اهداف شرکت، نیازهای مصرف‌کنندگان، و در نهایت منافع درازمدت جامعه تعیین شود. اصل مهم قائل شدن ارزش زیاد برای مشتری است.
– بازاریابی آنلاین یا   Online marketing، مجموعه ای از ابزارها و روش­ها با بهره­گیری تکنولوژی اطلاعات یا IT، برای عرضه خدمات یا محصولات سازمان از طریق اینترنت است. در ادامه لیست ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی آنلاین یا Marketing tools آورده می­شود.

آنالیز SWOT چه کاربردی دارد؟

از آنالیز یا تجزیه و تحلیل SWOT برای توسعه یک استراتژی بازاریابی استفاده می­شود. تجزیه و تحلیل SWOT یک مدل ساده است که نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت­ها و تهدیدهایی که برای یک سازمان پیش می­آید مورد ارزیابی و تحلیل قرار می­دهد و از آن برای پایه ریزی استراتژی بازاریابی سازمان استفاده  می­کند.

نقش SEO در بازاریابی دیجیتال چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO، اهمیت جستجوگرها در بازاریابی دیجیتال را نشان می­دهد. در فرآیند ساخت یک صفحه وب مواردی مثل پیدا کردن آسان ، خزیدن آسان، و دسته بندی آسان، بسیار مهم است. در مبحث بازاریابی این کار به مشتریان سازمان کمک می کند که از میان هزاران کسب و کار دیگر، شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند. در حال حاضر SEO یک بخش جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است.

چرا ابزار STP اهمیت دارد؟

ابزار STP یک رویکرد سه مرحله ای برای ایجاد یک طرح بازاریابی هدفمند است. در اینجا “S” برای segmenting یا تقسیم بندی، “T” برای targetingیا هدف گیری و “P” برای positioning یا موقعیت یابی مورد استفاده قرار می گیرد. بازاریابیSTP نقش مهمی را در مارکتینگ ایفا می­کند تا مشتری به حق خود برسد. هر سه مورد فوق ابزار مورد استفاده مدیریت برای هماهنگ کردن محصولات سازمان با مشتریان خود می­باشد.

ادامه مقالات مدیریت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *