برندسازی شخصی: عناصر زبانی «تگلاین» عبارتی کوتاه است که بهطور خلاصه وعدهی ویژه برند را دربارهی محصولات و خدماتش نشان میدهد. «شعار» عبارت کوتاهی است که در کمپینهای تبلیغاتی مربوط به محصولات یا خدمات بهکار میرود. تگلاین معمولا همیشه با برند همراه است، ولی شعار ممکن است از این کمپین به کمپین دیگر تغییر کند. هردوی این موارد میتوانند در همهی رسانهها (مثل تبلیغات چاپی، تلویزیون، رادیو اینترنت) بهکار روند تا به ساخت برند کمک کنند. نمونهای از تگلاینها و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب: تغییر محیط، چشم اندازتان را تغییر می دهد
اثر مرکب: تغییر محیط، چشم اندازتان را تغییر می دهد زمانی که در حرفه ی املاک و مستغلات بودم، در یک محیط با جمعیت بسیار کم، زندگی و کار می کردم. آدم های مشابه که در سطح یکسانی مشغول به...
نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید
نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید اولین بار با این جمله در کتابی بسیار زیبا به نام "پناهگاهی برای روح" اثر ویکتوریا موران، آشنا شدم. او به ما یادآوری می کند که مسائل به ظاهر مهم مانند...
چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟
چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟ در یک همایش شرکت کرده اید. هر کسی را که ملاقات می کنید از شما می پرسد" اهل کجا هستی؟" اگر در دو کلمه جواب بدهید که مثلا من اهل وینه موکا نوادا...
برندسازی شخصی: عناصر دیداری
برندسازی شخصی: عناصر دیداری تصویرها تاثیر قدرتمندی بر مخاطب میگذارند و استراتژیهای زیادی برای بهکارگیری رنگ، فونت و لوگو برای برندها وجود دارد: رنگ: برندهای شرکتی به شدت به رنگ وابستهاند. شما لوگوی برند شرکتها و بیشتر چیزهایی که میخرید را...
نوازش خواستن در تحلیل رفتار متقابل
نوازش خواستن در تحلیل رفتار متقابل افسانه ای اسطوره ای در مورد نوازش وجود دارد که تقریبا همه ما آن را آموخته ایم. این افسانه می گوید: «نوازشهایی را که طلب می کنید بی ارزش هستند.» ولی واقعیت چنین است...
چرا اهمیت استراتژی اقیانوس آبی رو به افزایش است (۳)
در ادامه ی سری مطالب اهمیت استراتژی اقیانوس آبی مطلب زیر را بخوانید سرعت فزاینده و سادگی تبدیل شدن به بازیگران جهانی. به طور تاریخی، شرکت های عمده مطرح در سطح جهانی از آمریکا، اروپا، و ژاپن بوده اند. اما...