ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
بدون دیدگاه
391 بازدید

برندسازی شخصی: عناصر زبانی «تگ‌لاین» عبارتی کوتاه است که به‌طور خلاصه وعده‌ی ویژه برند را درباره‌ی محصولات و خدماتش نشان می‌دهد. «شعار» عبارت کوتاهی است که در کمپین‌های تبلیغاتی مربوط به محصولات یا خدمات به‌کار می‌رود. تگ‌لاین معمولا همیشه با برند همراه است، ولی شعار ممکن است از این کمپین به کمپین دیگر تغییر کند. هردوی این موارد می‌توانند در همه‌ی رسانه‌ها (مثل تبلیغات چاپی، تلویزیون، رادیو اینترنت) به‌کار روند تا به ساخت برند کمک کنند. نمونه‌ای از تگ‌لاین‌ها و...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

اثر مرکب: تغییر محیط، چشم اندازتان را تغییر می دهد

اثر مرکب: تغییر محیط، چشم اندازتان را تغییر می دهد زمانی که در حرفه ی املاک و مستغلات بودم، در یک محیط با جمعیت بسیار کم، زندگی و کار می کردم. آدم های مشابه که در سطح یکسانی مشغول به...

۱۳۹۷/۰۸/۱۴
908 بازدید

نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید

نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید اولین بار با این جمله در کتابی بسیار زیبا به نام "پناهگاهی برای روح" اثر ویکتوریا موران، آشنا شدم. او به ما یادآوری می کند که مسائل به ظاهر مهم مانند...

۱۳۹۷/۰۸/۱۴
634 بازدید

چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟

چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟ در یک همایش شرکت کرده اید. هر کسی را که ملاقات می کنید از شما می پرسد" اهل کجا هستی؟" اگر در دو کلمه جواب بدهید که مثلا من اهل وینه موکا نوادا...

۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1,226 بازدید

برندسازی شخصی: عناصر دیداری

برندسازی شخصی: عناصر دیداری تصویرها تاثیر قدرتمندی بر مخاطب می‌گذارند و استراتژی‌های زیادی برای به‌کارگیری رنگ، فونت و لوگو برای برندها وجود دارد: رنگ: برندهای شرکتی به شدت به رنگ وابسته‌اند. شما لوگوی برند شرکت‌ها و بیشتر چیزهایی که می‌خرید را...

۱۳۹۷/۰۸/۱۴
473 بازدید

نوازش خواستن در تحلیل رفتار متقابل

نوازش خواستن در تحلیل رفتار متقابل افسانه ای اسطوره ای در مورد نوازش وجود دارد که تقریبا همه ما آن را آموخته ایم. این افسانه می گوید: «نوازشهایی را که طلب می کنید بی ارزش هستند.» ولی واقعیت چنین است...

۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1,043 بازدید

چرا اهمیت استراتژی اقیانوس آبی رو به افزایش است (۳)

در ادامه ی سری مطالب اهمیت استراتژی اقیانوس آبی مطلب زیر را بخوانید سرعت فزاینده و سادگی تبدیل شدن به بازیگران جهانی. به طور تاریخی، شرکت های عمده مطرح در سطح جهانی از آمریکا، اروپا، و ژاپن بوده اند. اما...

۱۳۹۷/۰۸/۱۳
493 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.