بازاریابی چریکی : در بازاریابی از طنز استفاده نکنید! ما بازاریابی را سراغ داریم که تنها با استفاده از چهار ترفند بازاریابی ماهیانه بیش از 1,5 میلیون دلار به دست می آورد. او بازاریاب فروشگاه تخت خواب مام اند پاپ است. چهار ترفندیي که او استفاده می کند عبارتند از: با پیام های بازرگانی رادیویی مردم را به وبسایت و نمایشگاه او دعوت می کنند. وبسایت او به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دهد و آنها را به دیدن نمایشگاه هدایت...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تبلیغات، مفهومی متضاد را در بر دارد!
تبلیغات، مفهومی متضاد را در بر دارد! فکر می کنید اگر مشتری بلیطش را دو هفته زودتر رزرو کند، تخفیف زیادی خواهد گرفت؟ فرض کنید یک شرکت هواپیمایی در یک آگهی چنین وعده دهد: "اگر شما بلیط هواپیما را دو...
چگونه با هدفگذاری موفق شوید؟
چگونه با هدفگذاری موفق شوید؟ بگذارید راز هدفگذاری را برایتان افشا کنم. اگر ندانید به دنبال چهچیزی هستید، هیچگاه به آن نمیرسید. ما انسانها به صورت ذاتی، موجوداتی هدفمند هستیم. ذهنتان سعی میکند دنیای بیرونی شما را با چیزی که...
از خوب به عالی: خوب، دشمن عالی است!
از خوب به عالی: خوب، دشمن عالی است ! خوب ماندن، سد راه تعالی است. و این یکی از مهم ترین دلایلی است که موجب می شود، سازمان ها یا افراد، به ندرت از خوب به عالی برسند. ما معمولا،...
کارمندان بدقلق: آیا به کم کارها کمک می کنید؟
کارمندان بدقلق : آیا به کم کارها کمک می کنید یا به زور آنها را بالا می کشید؟ شما اصلا نمی توانید کم کاری را تحمل کنید. حتی برای بزرگ ترین سازمان هایی که می خواهند هر وظیفه ی طاقت...
صرف نظر از سن فرزندان، آنها بهترین معلمان ما هستند!
صرف نظر از سن فرزندان، آنها بهترین معلمان ما هستند! من و همسرم معتقدیم که این تصور کلی بسیار مفید است و به همین دلیل اغلب آن را برای یکدیگر تکرار می کنیم. تصور ما این است که فرزندخود را...
بازاریابی چریکی: ترفند بازاریاب های چریک برای ارسال نامه
بازاریابی چریکی: ترفند بازاریاب های چریک برای ارسال نامه بازاریاب های چریک می دانند که مردم هر روزه تعداد زیادی نامه دریافت می کنند و بیشتر این نامه ها بدون این که باز شوند به سطل زباله انداخته می شوند...